بازی های جدید موبایل Nintendo رایگان خواهد بود !

بازی های جدید موبایل Nintendo رایگان خواهد بود !

نینتندو در نظر دارد بازی های فایر امبلم ( Fire Emblem ) و انیمال کراسینگ ( animal crossing ) را به صورت رایگان در اختیار کاربران بگذارد .

ایسائو موریاسو ، مدیر ارشد دنا ( DeNA ) ، اخیرا اعلام کرده است که نینتندو می خواهد نسخه موبایل دو بازی محبوب انیمال کراسینگ و فایر امبلم را به طور رایگان برای طرفداران این بازی ها عرضه کند . موریاسو گفته است که این بازی ها برای شروع به طور رایگان به بازار وارد می شوند . از این حرف این گونه برداشت می شود که کاربران می توانند بدون پرداخت پول بازی ها را دریافت کنند اما این وضعیت برای مدتی طولانی دوام نخواهد یافت که البته با توجه به اقداماتی که نینتندو  تا به حال انجام داده و تعداد رو به افزایش نرم افزارهایی که به واسطه همکاری این سازنده با دنا در حال وارد شدن به بازار است ، وقوع چنین چیزی دور از تصور نخواهد بود . 

متاسفانه جزییات بیشتری در مورد عبارت " شروع رایگان " توسط دو سازنده منتشر نشده است . در انیمال کراسینگ اصلی ، کاربران از کیسه های ستاره نشان ( bells ) به عنوان ارز برای خرید آیتم ها و کالاهای موجود در بازی استفاده می کنند از این رو انتظار می رود که در نسخه موبایل این بازی هم چنین سیستمی به کار گرفته شود . 

فایر امبلم یک بازی نقش گزاری استراتژیک می باشد . در این بازی کاربران هنگامی که شکست می خورند به طور کلی از روند بازی حذف می شوند به همین دلیل فایر امبلم شهرت زیادی کسب کرده است . این احتمال وجود دارد که کاربران بتوانند در نسخه های موبایل با پرداخت هزینه هایی کرکترهای خود را دوباره به بازی برگردانند . 

عرضه این دو بازی در چنین قالبی از طرف شرکتی که اخیرا بازی های پوکیمون شافل ( Pokemon Shuffle ) و پوکیمون رامبل وورد ( Pokemon Rumble World ) را با آپشن های خرید داخلی برای موبایل و 3DS/2DS  وارد بازار کرده است ، کمی عجیب می باشد . در این دو محصول کاربران در صورتی که اعتبار خود را تمام کنند باید به واسطه انرژی کرکتر خود ، بازی را ادامه دهند . بازی هایی نظیر نینتندو بدج آرکاد ( Nintendo Badge Arcade ) همه روزه به صورت رایگان در اختیار کاربران گذاشته می شود . در این بازی کاربران در صورتی که مایل به پرداخت هزینه ای نباشند می توانند با جمع آوری مدال هایی که در بازی قرار داده شده است به روند بازی خود ادامه دهند . در بازی راستی ریل دد بیس بال ( Rusty's Real Deal Baseball ) نیز کاربر می تواند برای ادامه بازی و خرید آیتم های خود در بازی مذاکره کند . 

هنوز مشخص نیست که نینتندو چگونه می خواهد دو بازی محبوب خود را در اختیار کاربران قرار دهد اما مطمئنا قابلیت بازی کردن رایگان می تواند کاربران بیشتری را به سمت این دو بازی جذب نماید . در حال حاضر تنها باید صبر کرد و دید که سازندگان چه اطلاعاتی را در مورد روند عرضه این دو بازی منتشر می کنند . 

منبع خبر: engadget

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر