چگونه متنی را با قسمت خودکار متن (Auto Text) ورد ماکروسافت به مطلب اصلی اضافه کنیم؟

   
نام نویسنده:
|
دسته بندی:
|
همه ما تکه های زیادی از متن داریم که باید مرتبا آن ها را تایپ کنیم. مانند آدرس، اسم های طولانی یا عبارات، یا حتی جدول ها و عکس هایی که مکرر مورد استفاده قرار می گیرند. ویژگی Auto Text در ورد این اجازه را به شما می دهد که این متن ها را ذخیره کنید و به سرعت با استفاده از چند کلید آن ها را بیفزایید. بنابراین شما زمان کمتری را برای تایپ کردن هدر می دهید.

اخبار مرتبط

دیگر اخبار نویسنده

ارسال نظر


  • ارش
    2016-05-13 15:30:41

    در ابتدای آموزش ذکر کردید که قبلا چگونگی ارجاع یک متن از اسناد دیگر در ورد را آموزش داده اید .من در سایت جستجو کردم ولی متاسفانه این مطلب رو نیافتم و .امگر امکانش هست لینک مطلب رو قرار بدید .با تشکر

    پاسخ دادن
    • مرضیه حقیقی
      2016-05-15 01:21:14

      سلام. مطلب قبلا توی سایت بوده شاید حذف شده.

      پاسخ دادن
شخصی سازی Close
شما در این صفحه قادر به شخصی سازی نمیباشید