گواهینامه ی مجازی در انگلستان

گواهینامه ی مجازی در انگلستان

انگلستان درگیر روند تحقیقات برای استفاده از کیف اپل به عنوان گواهینامه رانندگی می باشد. به این ترتیب راننده ها تنها نیازمند به استفاده از تلفن همراه خود هستند به جای این که نسخه ی فیزیکی گواهینامه ی خود را حمل کنند.

این به آن معناست که به مرور زمان تعداد بیشتری از مردم تنها نیازمند حمل کلید و تلفن همراه خود به بیرون از خانه هستند و لازم نیست یک کیف پول فیزیکی به همراه داشته باشند، گرچه در دسترس بودن کیف اپل موضوعی است که از سرعت به وقوع پیوستن این موضوع به واقعیت کم می کند.
مدیر عامل شرکت صدور گواهینامه ها در انگلیس عکسی را در توییتر به اشتراک گذاشت که به ما نمونه ای از یک گواهینامه را نشان می دهد با زیر نویس: بنابراین این جا نمونه ای از چیزی است که ما بر روی آن کار می کنیم. این تصویر به عنوان یک نمونه ی اولیه ارجاع داده شده است و کسی نمی داند که چه مدت طول می کشد تا کارت های مجازی به فرم معتبری برای شناسایی مبدل شوند.
چنین حرکتی می تواند سرقت هویت را برای مردم آسان تر کند اما به نظر می رسد امروزه با وجود کارت های شناسایی فیزیکی کسی قادر به جعل و سرقت هویت افراد نیست! شما چه فکر می کنید؟ آیا دوست دارید که بتوانید کارت گواهینامه ی خود را در گوشی همراه هوشمند خود و به صورت مجازی به همراه داشته باشید؟ یا معتقدید کارت های شناسایی مجازی می توانند موجب ایجاد فاجعه شوند؟!

 

مرضیه حقیقی

مرضیه حقیقی

مرضیه دانشجوی رشته ی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست. اوقات فراغت خود را با مطالعه و تماشای فیلم می گذراند. از علاقه مندی های مرضیه موسیقی است. :)


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر