توییتر محدودیت 140 کرکتری خود را گسترش می دهد !

توییتر محدودیت 140 کرکتری خود را گسترش می دهد !

اوایل امسال در فضای رسانه ای شایعه هایی مبنی بر این که توییتر می خواهد تعداد کرکترهای خود را از 140 کرکتر به 10000 کرکتر افزایش دهد ، منتشر شد ؛ اگرچه که چنین چیزی هرگز رخ نداد .

سازنده این رسانه اجتماعی امروز اعلام کرد که برخی از کرکترهای یک پبام را دیگر جزیی از 140 کرکتر تعیین شده به حساب نمی آورد . چنین تغییری باعث می شود که کاربران بتوانند تعداد کرکترهای پیام های خود را به اندازه کمی افزایش دهند . 

طبق اطلاعات منتشر شده توسط توییتر ، نام هایی که @ را در خود دارند دیگر جز 140 کرکتر محسوب نمی شوند . از قرار معلوم فایل های ضمیمه ای مانند تصاویر ، فایل های GIF ، کلیپ ها ، نظرسنجی ها و نقل قول ها نیز از جمله کرکترهای حساب نشدنی معرفی شده اند . توییتر با اعمال این تغییرات کاربران را قادر ساخته است تا یک پیام و یا نقل قول را در قالب های ساختار زبانی مورد نظر خود پیاده کنند . علاوه بر این از این به بعد هر پیام جدیدی که با یک نام کاربری شروع شود نیز به همه دنبال کنندگان کاربر ارسال می گردد . این یعنی دیگر به استفاده از " .@ " نیازی نخواهد بود . کاربران هم اکنون می توانند یک جواب را درصورتی که می خواهند در اختیار همه دنبال کنندگان خود بگذارند ، در قالبی دیگر تایپ و ارسال کنند .

توییتر اعلام کرده است که این تغییرات در طول ماه های آینده اعمال می شوند . بیشتر کاربران توییتر این تغییرات را در مدت زمان کوتاهی دریافت نمی کنند . 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر