تنظیم تاریخ و زمان چندین عکس در وب با Google Photos

تنظیم تاریخ و زمان چندین عکس در وب با Google Photos

به روز رسانی جدیدی در Google Photos اعمال شده است که سازماندهی تصاویرتان را در وب بسیار آسانتر می کند.

آیا  شما تا به حال خواسته اید که تاریخ و زمان چندین عکس را بطور هم زمان در لایبرری Google Photos  تغییر دهید؟ هم اکنون شما می توانید. فقط به photos.google.com بروید، همه عکس هایی که می خواهید تنظیم کنید را انتخاب کنید ، در سمت راست بالای صفحه نمایش بر روی دکمه منو کلیک کنید، و تاریخ و زمان ویرایش را انتخاب کنید. در اینجا شما می توانید زمان، روز، ماه و حتی سال هر یک از عکس های گرفته شده را تغییر دهید. این مساله قطعا به مردمی که بسیاری از عکس ها را در محدوده های زمانی مختلف گرفته اند و می خواهند کتابخانه عکسهایشان را سازمان یافته نگه دارند، کمک خواهد کرد.
علاوه بر این، شما می توانید عکس ها را به طور مستقیم از یک آلبوم حذف کنید. عکس هایی که می خواهید پاک کنید را به راحتی انتخاب کنید و در منوی کشویی روی Move to trash  کلیک کنید.همانطور که قبلا گفته شد، این به روز رسانی تنها در Google Photos  در وب اعمال شده است. هیچ اشاره ای به به روز رسانی یک نرم افزار اندرویدی نشده است، اما احتمالا این ویژگی دیر یا زود در اندروید می رسند. 

 

منبع خبر: androidauthority

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر