شورولت اسپارک به سیستم Android Auto مجهز می شود

شورولت اسپارک به سیستم Android Auto مجهز می شود


اخیرا این فرصت فراهم شد تا رویداد بزرگ شورولت در میشیگان مورد بررسی قرار گرفته و به تمامی آنچه در Android Auto وجود دارد نگاهی انداخته شود.  درحالی که تعداد کثیری از خودروسازان به استفاده از Android Auto در خودروهای جدیدشان اذعان کرده اند , شورولت گوی را از بقیه ی خودروسازان می رباید و 14 خودروی مدل 2016 خودش را مجهز به Android Auto میکند.

Android Auto در شورولت اسپارک جدید

Chevrolet-Spark-AA-41-840x465

 درست همانند دیگر خودروهایی که Android Auto را به صورت پیش فرض دارند , تمام آن چیزی که نیاز دارید وصل کردن دستگاه اندرویدی خودتان به سیستمِ سرگرمی خودرو میباشد. واحد Android Auto اطلاعات را هم میتواند از گوشی تان دریافت کند هم از سیستم 4G تعبیه شده در خود ماشین. گرچه برای اکثر کاربران گزینه ی اول راحت ترین میباشد. اتصال دیتای گوشی شما به Android Auto به شما امکان رهیابی توسط نقشه های گوگل (Google Maps) , امکان اجرای موسیقی توسط Google Play Music را میدهد , یا حتی میتوانید توسط Pocket Casts به FDP گوش کنید. در شورولت اسپارک آدرس یابی توسط نقشه های گوگل بسیار آسان است. به این سادگی که دکمه را در صفحه ی خودرو فشار میدهید و به کامپیوتر میگویید که کجا میخواهید بروید. در ضمن اگر شما جزو افرادی هستید که هنگام رانندگی دوست ندارید به صفحه ی اتومبیل نگاه کنید , شورولت سیستمی را در فرمان خوردو تعبیه کرده که توسط آن دستورات صوتی قابل اجرا میباشند و این امر تجربه ی امنیت بیشتر را به ارمغان می آورد.

ویژگی خیلی خاص خودروی اسپارک چیست؟

Chevrolet-Spark-AA-5-840x468

با قیمتی حدود $13,000  این خودرو یکی از مقرون به صرفه ترین و دردسترس ترین خودروها در صف شورولت میباشد. اما چرا پایین بودن قیمت مهم است؟ بیایید کمی در مورد اعداد و ارقام صحبت کنیم. مسلما Android Auto سهل الوصول ترین سیستم عاملی که تا به حال ساخته شده , نمی باشد. واحدهای فروش لوازم یدکی در حالت خرده فروشی با قیمت های 700 دلار  تا 1.300 دلار  نوسان می یابد که برای اکثر مصرف کنندگان که قصد آزمایش آن را دارند مبلغی کاملا دلهره آور میباشد. علاوه بر این , این مبلغ حتی شامل هزینه ی نصب نمی باشد. با این اوصاف , Android Auto در حالت گسترده به صورت از پیش نصب شده در اتومبیل های جدید وجود خواهد داشت , نه به صورت واحدهای یدکی پس از فروش.

باتوجه به یک مصاحبه ی اخیر با مسولین شورولت در مورد برنامه ریزی این شرکت برای Android Auto  های آتی , این شرکت اذعان کرد که مشتریان برای از پیش نصب شدن Android Auto نیاز به پرداخت مبلغ اضافی ندارند. البته لازم به ذکر نیست که Android Auto در ماشین های خیلی گرانتر موجود نخواهد بود. کوروِت 2016 لوکس نیز هم اکنون از پردازش اندرویدی بهره مند میشود , که مسلما خیلی گرانتر از آن چیزی که در اسپارک وجود داشت خواهد بود.

نتیجه

Chevrolet-Spark-AA-71

شما اینجا به بررسی سریع شورولت اسپارک 2016 که مجهز به Android Auto بود , نگاهی انداختید. آیا شما به زودی یک ماشین جدید میخرید؟ اگر جواب تان بله است , احتمال اینکه به سراغ یکی از خودروهایی که Android Auto را به صورت پیش فرض دارند بروید چقدر است؟ اگر شما از هم اکنون یک خودرو با قابلیت Android Auto دارید , آیا مایل به خرید و نصب آن از واحد خدمات پس از فروش هستید؟


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر