MSI از رابط گِیمری SLI رونمایی میکند

MSI از رابط گِیمری SLI رونمایی میکند

 

همزمان با اینکه توسعه دهندگان بازی مرزهایِ پشرفتِ گرافیک ها را به پیش می رانند , محبوبیت گِیم های 4K نیز بیشتر میشود. به منظور لذت بردنِ تام و کامل از این تجربه ی بازیِ خارق العاده , ملزومات سخت افزاری بیش تر از پیش مورد توجه میباشد.

گِیمرهایی که از کارت های گرافیک قدرتمند چندگانه در SLI استفاده می کنند , از مزایای بیشتر لذت میبرند. MSI , به عنوان یک برند پیشرو در صنعت بازی, مشتاقِ رونمایی از رابط SLI جدید و ممتاز خود می باشد که یک پل ارتباطیِ کامل بین SLI های گِیمری MSI را برقرار می کند.

این رابط دارای یک لوگوی LED باکیفیت و نورانی می باشد که توسط برنامه ی اختصاصی MSI کنترل میشود و از مواد با کیفیت بالایی درآن استفاده شده است. این رابط از 2-Way SLI برای کارت های گرافیک سری NVIDIA GTX 900 series پشتیبانی میکند. پوشش فلزی که با دقت فراوان روی کانکتورهای این رابط SLI مهندسی شده است , به آن یک ظاهر سفت و محکمی را داده است از طرفی هم باعث افزایش رسانایی آن شده است. رابط MSI GAMING SLI با بهینه سازی های انجام شده برای رزولوشن های 4K  و نرخ تجدید 144Hz+ refresh rates , آماده ی ارایه ی خدمات برای نسلِ بعدی دنیایِ بازی میباشد.

234ggg


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر