صعود به یک ساختمان اداری ۳۳ طبقه با استفاده از جاروبرقی!

   
نام نویسنده:
|
دسته بندی:
|
فعالیت های تبلیغاتی معمولا در سال های اخیر همراه با جذابیت های بصری و ایده های بسیار خلاقانه ای بوده اند که با درگیر کردن احساسات مختلف افراد تلاش می کردند آنها را با پیام محصول همراه کنند. برای نمونه می توان به تبلیغ مربوط به گوشی های سری A سامسونگ اشاره کرد که جزو تاثیر گذار ترین موارد منتشر شده در سال های اخیر به حساب می آیند. اما گاهی هم پیش آمده است که تبلیغات مرزهای تعادل را پشت سر گذاشته و باعث رقم خوردن شرایطی می شود که علامت تعجب های متعددی را در ذهن بینندگان و مخاطبان ایجاد می کند. تبلیغ جدید ال جی از همین نمونه است.
منبع: دیتا لینک

اخبار مرتبط

دیگر اخبار نویسنده

ارسال نظر


شخصی سازی Close
شما در این صفحه قادر به شخصی سازی نمیباشید