چگونه فرمت فایل را روی دستگاه اندروید تغییر دهیم؟

چگونه فرمت فایل را روی دستگاه اندروید تغییر دهیم؟

اگر می خواهید به هر دلیلی فرمت فایل های خود را تغییر دهید،با فایل منیجرهای بسیار می توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

شاید مواردی پیش بیاید که بخواهید فرمت یک فایل را روی دستگاه اندروید خود عوض کنید. برای مثال، شاید بخواهید نام یک فایل را از Androidtipsz.apk به Androidtipsz.zip تغییر دهید.

اگر از یک گوشی یا تبلت اندروید استفاده می‌کنید و می‌خواهید فرمت فایل را روی دستگاه خود تغییر دهید، شاید برای شما این سوال پیش بیاید که آیا این کار امکان پذیر است یا خیر. بله می‌توانید. در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم که چگونه روی دستگاه اندروید، فرمت فایل خود را تغییر دهید.

تغییر فرمت فایل روی دستگاه اندروید بسیار ساده است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک اپلیکیشن فایل منیجر روی دستگاه خود نصب کنید. بیشتر اپلیکیشن های فایل منیجر موجود در پلی استور؛ مثل فایل منیجر (File manager)، استرو فایل منیجر (Astro File Manager)، فایل اکسپلورر (ES File Explorer)، و ایکس-پلور فایل منیجر (X-plore File manager) تغییر فرمت را پشتیبانی‌می کنند.

یکی از این اپلیکیشن‌های فایل منیجر را نصب کنید. وقتی که آن را نصب کردید، اپلیکیشن را باز کنید و فایل مورد نظر را که می‌خواهید فرمت آن را تغییر دهید بیابید. روی نام فایل فشار وارد کنید و گزینه "Edit/Rename" را انتخاب کنید. فرمت فایل را تغییر دهید و کزینه " OK" را انتخاب کنید. 

 

مقالات مرتبط:

بهترین نرم افزارهای رایگان تغییر فرمت ویدیو 2018

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Arya

جمعه, 14 دی 1397

مطالب مفیدی بود .ــــ ممنون

پاسخ

Amir farhady9

یک‌شنبه, 23 تیر 1398

باسلام گوشی من بنظر میرسد هک شده است و document براساس بازگوکردن درسهایت ها توسط سایت مورد بازدید بچشم میخوره بنظر این سایت خوب من پیکارهایی بکنم

پاسخ

ثبت نظر