سیسکو،OpenDNS را خرید

سیسکو،OpenDNS را خرید


Cisco ارائه دهندی محبوب Open DNS را از آن خود ساخت.Cisco دیروز خرید OpenDNS، یک شرکت خصوصی امنیت در سان فرانسیسکو، را به ازای 635 میلیون دلار اعلام کرد. این شرکت یک سرمایه گذار کوچک بود که در می سال گذشته با 35 میلیون دلار سرمایه گذاری شده بود. انتظار می رود که مالکیت این شرکت در نیمه اول سال 2016 به سیسکو واگذار شود.


OpenDNS توسط بسیاری از تولیدکنندگان مسیریاب ها به عنوان بخشی از ویژگی Parental Control  استفاده می شد. David Ulevitch موسس OpenDNS در ضمن پستی در وبلاگش نوشت: "همان طور که می دانید OpenDNS همچنان مثل قبل به کار خود ادامه می دهد." و Hilton Romanski، رئیس تیم استراتژی و تکنولوژی openDNS گفت: "تیم OpenDNS به گروه امنیتی سیسکو با رهبری مدیرعامل،David Goeckeler ملحق می شوند."

cisco opendns

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر