پنج اپلیکیشن برتر ویدئو پلیر برای اندروید

پنج اپلیکیشن برتر ویدئو پلیر برای اندروید

ویدئو پلیر دستگاه های اندروید همه فرمت ها را پشتیبانی نمی کند. اما اپلیکیشن های زیادی وجود دارند که نه تنها همه فرمت ها را اجرا می کنند، قابلیت های دیگری از جمله پخش زیرنویس و یا چیزهای دیگر را نیز دارند. در این مقاله به پنج تا از بهترین ویدئو پلیرهای اندروید

درحالی که دستگاه های اندروید به صورت پیش فرض یک اپلیکیشن ویدئو پلیر دارند، اما ممکن است همه فرمت ها را پشتیبانی نکند. 
اگر به دنبال یک اپلیکیشن پخش ویدئو رایگان هستید که بتواند همه فرمت های فایل ها را روی دستگاه اندروید پخش کند پس این مقاله را حتما تا آخر بخوانید! در این مقاله پنج اپلیکیشن برتر رایگان پخش ویدئو اندروید را به شما معرفی می کنیم. 

1-    MX پلیر 
MX پلیر یکی از پرطرفدار ترین اپلیکیشن های ویدئو پلیر برای اندروید است. این اپلیکیشن قابلیت های زیادی دارد که تجربه جدیدی از پخش ویدئو را به شما می دهد. این اپلیکیشن دارای قابلیت زوم با انگشت است که به شما اجازه می دهد به راحتی با انگشت خود روی تصویر زوم کنید. همچنین این اپلیکیشن حرکات صفحه نمایش را برای کنترل نور و کنتراست نیز پشتیبانی می کند. 
همچنین قابلیت های خوب دیگری مانند ثبت زیرنویس وجود دارد ، که به شما اجازه می دهد زیرنویس را با ویدئو همگام کنید، همچنین گزینه قفل کودک نیز وجود دارد، که توسط آن شما می توانید با خیال راحت گوشی خود را به کودکتان بدهید بدون این که نگران باشید با کسی تماس بگیرد و یا اپلیکیشن های دیگر را باز کند. MX پلیر تقریبا هر فرمت ویدئو از جمله 3gp, avi, divx, f4v, flv و mkv را پشتیبانی می کند. 
این اپلیکیشن دو نسخه دارد: رایگان و خریدنی. نسخه رایگان پر از تبلیغات است، اگر تبلیغات شما را آزار می دهد می توانید نسخه خریدنی را تهیه کنید. 

2-    VLC برای اندروید 
VLC برای اندروید نسخه اندروید مدیا پلیر دسکتاپ پرطرفدار VLC است که می تواند تقریبا هر فرمت ویدئو و یا فایل صوتی، از فایل های mp3 و mp4 گرفته تا فرمت های غیر معمول تر مثل mkv و flac را پشتیبانی کند. 
در اضافه به پخش فایل های محلی، VLC برای اندروید جریان شبکه و سازمان کتابخانه رسانه، همچنین قابلیت های پیشرفته مثل چند فایل صوتی و زیرنویس را پشتیبانی می کند. 

3-    BS پلیر 
مانند بسیاری از اپلیکیشن های پخش ویدئو محبوب، BS پلیر تقریبا هر فرمت ویدئویی، مشاهده ویدئو آنلاین، چندین فایل صوتی و همچنین سرعت سخت افزاری را پشتیبانی می کند. 
یکی از بهترین قابلیت های آن یافتن خودکار زیرنویس هنگامی است که یک ویدئو را پخش می کند. جدا از آن، BS پلیر به شما اجازه می دهد تا ویدئوها را در یک پنجره پاپ-آپ در پشت زمینه پخش کنید و صفحه را قفل کنید. یکی از قابلیت های منحصر به فرد دیگر پخش فایل های مدیا به صورت مستقیم از آرشیو فشرده شده RAR است. 
BS پلیر در دو نسخه می آید، نسخه رایگان و خریدنی. نسخه رایگان پر از تبلیغات است، اما نسخه خریدنی تبلیغات ندارد و قابلیت های دیگر نیز دارد. 

4-    QQ پلیر یکی از بهترین ویدئو پلیر های رایگان است که به کاربران اندروید اجازه می دهد ویدئوها با فرمت های مختلف، از جمله AVI, FLV, MP4, 3GP, MKV, MOV و غیره و همچنین زیرنویس های SRT، SMI و MKV را نیز پشتیبانی می کند. در اضافه، می توانید از طریق این اپلیکیشن ویدئوهای یوتوب را نیز ببینید. 
یک چیز خوب در مورد QQ پلیر  این است که به شما اجازه می دهد از موسیقی متن و زیرنویس فایل، در صورت موجود بودن استفاده کنید. 

5-    Mobo پلیر 
Mobo پلیر یک ویدئو پلیر محبوب دیگر برای اندروید است. این اپلیکیشن دارای طراحی بسیار خوب UI است و استفاده از آن بسیار ساده است. مانند MX پلیر، تقریبا هر فرمت فایل ویدئویی را پخش می کند. این اپلیکیشن همچنین فرمت های زیرنویس، مثل SRT, SSA و ASSl را پشتیبانی می کند. Mobo همچنین امکان مشاهده و پخش ویدئو از پروتکل های HTTP و RTSP را فراهم می کند. به اضافه، می توانید خودتان پلی لیست و آرشیو مدیا بسازید. 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر