واتساپ بتا برای اندروید بتا بروزرسانی شد ، یک ویژگی کاربردی !

واتساپ بتا برای اندروید بتا بروزرسانی شد ، یک ویژگی کاربردی !

ویژگی نقل قول سریع ( Quick Quotes ) در اختیار کاربران !

آزمایش نسخه بتا واتساپ بر روی سیستم عامل اندروید تقریبا به اواسط راه خود رسیده و در این آزمایش ویژگی جدیدی با نام نقل قول سریع در اختیار کاربران قرار گرفته است . این ویژگی کاربران را قادر می سازد تا در یک مکالمه مطلب خود را در رابطه با یک مطلب بیان شده توسط مخاطب ، به طور مستقیم بیان کند . کاربران می توانند این قابلیت را در مورد هر پیامی که در مکالمه دارند نظیر تصویر ، فایل سندی ، آهنگ ، فیلم و یا متن نوشتاری پیاده کنند . برای این کار ابتدا باید روی پیامی که می خواهید برای و یا در مورد آن جوابی و یا مطلبی را بنویسید لمس کنید ؛ با انجام این کار یک منو در بالای صفحه نمایشگر ظاهر می شود . در این منو باید گزینه پاسخ دهی ( فلش منحنی شکل ) را انتخاب کنید . بعد از انجام این کار پیام مورد نظر شما در کادر نوشتن پیام ظاهر می شود و می توانید مطلب و یا جواب خود را در مورد آن پیام خاص بنویسید . در کادر پیام نویسی نام نویسنده اصلی پیام مورد نظر نیز با همان رنگی که وی در مکالمه قرار دارد ، نشان داده می شود . 

در یک گروه همه اعضا می توانند از قابلیت جدید استفاده کنند . کاربران همچنین می توانند این ابزار را در مورد پیام های خودشان نیز به کار بگیرند . در نسخه جدید زمانی که کاربر پیام پاسخ داده شده را لمس کند به مکان اولی که در آن پیام جواب داده شده قرار گرفته است منتقل می شود . نرم افزار جدید در این حالت پیام مورد نظر کاربر را برای چند ثانیه با رنگ آبی نشان می دهد . این کار باعث می شود که کاربران نسبت به بافت پیام مطلع شوند . 

ظاهرا نقل قول سریع در نسخه بتا 2.16.118 نرم افزار پیام رسان قرار گرفته است . برای دریافت نسخه جدید کاربران باید به عنوان یک تست کننده بتا وارد گوگل پلی استور شود و نرم افزار را تست کند و یا این که از طریق APK Mirror نسخه بتا را بر روی گوشی خود دانلود و نصب کنند . 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

mahdi

دوشنبه, 24 خرداد 1395

تمام ویژگیاش از تلگرام کپی کرده.
یه کم خلاقیت به خرج نمیدن نمیدونمچرا اینقد طرفدار داره.

پاسخ

علی

دوشنبه, 24 خرداد 1395

واتساپ در مقابل تلگرام همچو همراه اول در مقابل ایرانسل هست !!!
واتساپ خیلی عقبی داداش !

پاسخ

ثبت نظر