Cisco به دنبال پلت فرم iOS 10 برای ارتقاء عملکرد آیفون !

Cisco به دنبال پلت فرم iOS 10 برای ارتقاء عملکرد آیفون !

سازنده آمریکایی نحوه ارتباط برقرار کردن دستگاه های آیفون و آی پد اپل با شبکه بی سیم خودش را ارتقاء داده است .

در طول هفته ای که گذشت ، سیسکو و اپل اعلام کردند که راه ارتباطی دستگاه های آی پد و آیفون با شبکه بی سیم این شرکت را بهینه سازی کرده اند . این بروزرسانی یک لن سریع (  fast lane) را برای نرم افزارهای تجاری مهم ایجاد می کند و علاوه بر این یک تجربه بی مانند از کار با پلت فرم اسپارک را در اختیار کاربران آیفون استفاده کننده از این پلت فرم می گذارد . 

رووان ترولوپه ، نائب رییس ارشد و مدیر کل سیسکو می گوید : " اپل و سیسکو برای اولین بار خبر شراکت و همکاری خود را در ماه اوت ( 10 مرداد تا 9 شهریور ) منتشر کردند . قرار است که از این به بعد این دو سازنده در کنار هم قابلیت های جدید و API هایی را که اپل به پلت فرم iOS اضافه کرده است ، ارتقاء دهند . "

ترولوپه مطلب زیر را در قالب یک پست اینترنتی در اختیار کاربران گذاشته است :

" زمانی که کاربر در حال کارکردن و یا حرکت به سوی مکانی می باشد ، آیفون و آی پد به سادگی به او می گویند که بهترین نقطه برای دستیابی به یک شبکه بی سیم کجاست و به طور خودکار به آن شبکه متصل می شوند . این راهکار عملکرد همه نرم افزارها را ، مخصوصا زمانی که کاربر در حال حرکت می باشد ، بهتر می کند . "

لن سریع همچنین دپارتمان های IT را قادر می سازد تا نرم افزارهای خود را به تناسب اهمیت برای شرکت های تجاری اولویت بندی کنند ، از این رو دیگر نیاز نخواهد بود که کاربران ، هنگامی که از WebEx و یا قابلیت تماس اسپارک استفاده می کنند ، انجام این اولویت بندی را از همکار خود بخواهند .

اسپارک هم اکنون به طور کامل برای دستگاه های آیفون و آی پد بهینه سازی شده است از این رو کاربران به راحتی می توانند بدون استفاده از نرم افزار یک شرکت واسط با مخاطب خود تماس VoIP برقرار کنند . تماس های اسپارک از این به بعد همچنین در حالت قفل بودن گوشی نیز ظاهر می شوند و کاربران می توانند مانند یک تماس عادی آن ها را بی صدا کند و یا پیغام انتظار را برای شخص تماس گیرنده ارسال کنند . علاوه بر این امکان فرمان دادن به دستیار مجازی Siri برای برقراری تماس با مخاطبان از طریق اسپارک نیز وجود دارد .

سیسکو این هفته ، با هدف افزایش جمعیت استعدادهای درخشان در زمینه مهارت های امنیت سایبری حساس ، یک برنامه بورسیه ای امنیت سایبری 10 میلیون دلاری جهانی را نیز به راه انداخته است . پژوهش های این شرکت نشان می دهد که در سال 2019 ، کره زمین با کمبود 2 میلیون نفر کاربر حرفه ای در زمینه امنیت سایبری مواجه می شود . هدف سیسکو این است که این شکاف را تا حد ممکن پر کند . سازنده آمریکایی بورسیه های خود را از روز یکم ماه اوت ( 11 مرداد ) به مدت یک سال به کاربران واجد شرایط اهدا می کند . 

منبع خبر: pcmag

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر