شیائومی Redmi 3S با اسکنر اثر انگشت و بدنه فلزی ، فقط 105 دلار !

شیائومی Redmi 3S با اسکنر اثر انگشت و بدنه فلزی ، فقط 105 دلار !

شیائومی ، سازنده چینی ، هنوز به شعار " بیشترین امکانات در مقابل بهای پرداختی " خود پایبند است ؛ حتی وقتی که صحبت از یک گوشی ابتدایی به میان می آید . گوشی هوشمند شیائومی Redmi 3S از این امر حکایت می کند در ازای 105 دلار چقدر فناوری در اختیار کاربر قرار می گیرد .

شیائومی جدید تا حدی شبیه به گوشی های آیفون است و با رنگ های خاکستری ، طلایی و نقره ای وارد بازار می شود . بدنه این دستگاه از جنس فلز ساخته شده است ، البته سازنده چینی در قسمت های فوقانی و تحتانی گوشی از پلاستیک استفاده کرده تا مشکلات دریافت سیگنال دستگاه را حل کند . شیائومی Redmi 3S از یک نمایشگر 5 اینچی 720 در 1280 پیکسلی IPS و یک اسکنر اثر انگشت نیز بهره می برد . 

از دیگر مشخصات این گوشی دو سیم کارته می توان به پردازشگر هشت هسته ای کوالکام اسنپدراگون 430 ( ترکیبی از هسته های 1.1GHz و 1.4GHz ) ، رم 2/3 گیگابایتی ، حافظه داخلی قابل ارتقاء 16/32 گیگابایتی eMMC و باتری 4100mAh آن اشاره کرد که می تواند این دستگاه را به لطف پردازشگر و نمایشگر کارآمد آن برای مدتی طولانی سرپا نگه دارد . Redmi 3S امکانات تصویر برداری خوبی را نیز در اختیار کاربر می گذارد . این دستگاه به یک دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی مجهز به گشودگی f/2.0 ، فوکوس خودکار تشخیص حالت ، حالت تصویر برداری HDR ، کنترل های دستی ، فلش LED و برخی دیگر از ویژگی های ضروری و یک دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی مجهز به گشودگی f/2.2 و قابلیت تشخیص چهره بهره می برد . هر دو دوربین قابلیت تصویر برداری 1080 پیکسلی را در خود دارند . سازنده چینی در ساخت این محصول از ، سنسورها ، قابلیت های اتصالی ضروری ، پلت فرم کوالکام و نرم افزار کمکی MIUI 7 استفاده کرده است .

شیائومی Redmi 3S قیمت خوبی دارد اما ظاهرا سازنده چینی آن را برای عرضه در بازارهای کشور خود و احتمالا برخی از کشورهای همسایه در نظر گرفته است ؛ البته هنوز به دلیل قابلیت های محدود شبکه ای ، مالیات های صادرات ، نداشتن وارانتی و برخی از مشکلات دیگر حرفی در مورد عرضه جهانی این محصول زده نشده است .

نکته مهم این است که شیائومی در ساخت ارزان ترین گوشی اندروید نیز از ویژگی هایی مانند بدنه فلزی و اسکنر اثر انگشت استفاده می کند . انتظار می رود که سازنده هایی مانند مزیو و هواوی نیز از این گرایش پیروی کنند . شیائومی اعلام کرده که مدل 32 گیگابایتی را با قیمت 136 دلار و مدل 16 گیگابایتی را با قیمت 105 دلار به میدان می فرستند . 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر