انتشار بروزرسانی جدیدی برای نسخه سرویس پک 1 سیستم عامل ویندوز 7 از طرف مایکروسافت !

انتشار بروزرسانی جدیدی برای نسخه سرویس پک 1 سیستم عامل ویندوز 7 از طرف مایکروسافت !

کاربران سیستم عامل ویندوز 7 در ماه ژوئن ( 12 خرداد تا 10 تیر ) بروزرسانی جدیدی را برای سیستم های خود دریافت می کنند .

مایکروسافت اخیرا یک بروزرسانی جدید را برای سیستم عامل ویندوز 7 ارائه کرده است که رنج وسیعی از بهینه سازی ها را برای رایانه هایی که از این پلت فرم استفاده می کنند ، در خود دارد . طبق آمارهایی که توسط شرکت های واسطه اعلام شده در حال حاضر در حدود 45 درصد رایانه های جهان سرویس عامل ویندوز 7 را بر روی خود دارند .

بروزرسانی هایی که در ماه ژوئن امسال برای پلت فرم های ویندوز سرور 2008 R2 و نسخه سرویس پک 1 ویندوز 7 منتشر می شوند می توانند عملکرد رایانه ای مجهز به این پلت فرم ها را ارتقاء دهند و علاوه بر این برخی از مشکلات آن ها را نیز برطرف سازند از این رو در این بروزرسانی خبری از پچ های امنیتی جدید نیست زیرا مایکروسافت این بروزرسانی را به عنوان بخشی از بروزرسانی های قبلی برای کاربران عرضه کرده است . 

مایکروسافت در ماه مه ( 12 اردیبهشت تا 11 خرداد ) امسال اعلام کرد که هر ماه سیستم عامل ویندوز 7 را بروزرسانی می کند تا عملکرد کاربران و رایانه هایی را که از این سیستم عامل استفاده می کنند ، بهبود بخشید . ردموند در زمینه طرح بروزرسانی خود مطلب زیر را اعلام کرده است :

" این بهینه سازی ها از طریق WSUS ، SCCM ، ویندوز آپ دیت و مایکروسافت آپ دیت کاتالوگ دسترس پذیر می باشند . امیدوار هستیم که ارائه این بروزرسانی های ماهیانه کار کاربران را در اصلاح کردن ویندوز 7 و ویندوز 8.1 ساده تر سازد . 

بروزرسانی های جدید چه ویژگی های جدیدی را در خود دارند ؟

بروزرسانی های جدید می توانند برخی از مشکلات رایج سیستم عامل ویندوز 7 نظیر روند کند بروزرسانی این سیستم عامل را برطرف سازد . بروزرسانی جدید ویژگی های زیر را در خود دارد :

-    رفع مشکل عدم بارگذاری آیکون های 32 بیت KB3154228 در OleLoadPictureEx در ویندوز
-     رفع مشکل نصب نشدن ویندوز اینستالر KB3153727 و برخی از عملکردهای مرتبط آن بر روی ویندوز سرور 2012 R2 و یا نسخه سرویس پک 1 ویندوز سرور 2008 R2
-    ارائه کلاینت آپ دیت ویندوز KB3161647 برای پلت فرم های ویندوز 7 و ویندوز سرور 2008 R2 در ماه ژوئن
-    رفع مشکل آرایش دهی WDS KB3161897 در هنگام قرار گرفتن کلاینت های UEFI در محیط های ریشه یابی شده در نسخه سرویس پک 1 سیستم عامل ویندوز سرور 2008 R2
-    اضافه سازی مجموعه ای از برنامه های رمزی جدید برای مرورگرهای اینترنت اکسپلورر و مایکروسافت ادج در ویندوز توسط آپ دیت KB3161639
-    رفع مشکل بارگذاری مایکروسافت آفیس 2010 KB3163644 در هنگام فعال بودن EMET در سیستم عامل های ویندوز 7 و یا ویندوز سرور 2008 R2

تا به حال مشکلی در زمینه مسائل مرتبط با نصب این سیستم عامل ها گزارش نشده و فرآیند نصب آن ها به راحتی انجام می گرفته است با وجود این در صورتی که مشکلاتی در این زمینه مطرح شود و شرکت مایکروسافت برای رفع آن بروزرسانی هایی را ارائه کند ، در فضای مجازی گزارش های مرتبط با آن ها دیده می شود . 

منبع خبر: softpedia

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

کاربر عادی

یک‌شنبه, 06 تیر 1395

ممنون بابت اطلاع رسانی

پاسخ

ثبت نظر