تصاویری از ZTE نوبیا Z11 ؛ رم 6 گیگابایتی در کنار پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 820 !!!

تصاویری از ZTE نوبیا Z11 ؛ رم 6 گیگابایتی در کنار پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 820 !!!

بالاخره روز رونمایی از هیولای جدید ZTE ، نوبیا Z11 ، فرا رسید . امروز این سازنده چنینی از جدیدترین گوشی پرچم دار خود در کنار دو عضو دیگر از خانواده گوشی های Z11 با نام Z11 مینی و Z11 مکس رونمایی کرد .

برخلاف این دو برادر کوچک تر ، نوبیا Z11 از مشخصات فنی و ویژگی های یک گوشی پرچم دار بهره می برد البته باید به این نکته اشاره کرد که در این محصول خبری از نمایشگر لمسی QHD نیست . این گوشی هوشمند از یک بدنه تمام فلزی و همچنین یک نمایشگر کاملا تخت بهره می برد از این رو زیبایی آن توجه هر کاربری را به خود جلب می کند .از دیگر مشخصات این مبارز قدرتمند می توان به پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 820 ، رم 4 / 6 گیگابایتی ، حافظه داخلی 64 / 128 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD ، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی مجهز به سنسور IMX298 سونی ، لنز محافظ ، گشودگی f/2.0 ، قابلیت OIS ، فوکوس خودکار تشخیص حالت ، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دارای پیکسل های 1.4 میکرونی ، گشودگی f/2.4 و میدان دید 80 درجه واید انگل ، نمایشگر 5.5 اینچی 1080 پیکسلی مجهز به محافظ صفحه گوریلا گلس 3 ، باتری 3,000mAh با قابلیت شارژ سریع 3.0 کوالکام ، سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو ، میانجی کاربر 4.0 نوبیا و یک اسکنر اثر انگشت که در مدت 0.1 ثانیه قفل دستگاه را باز می کند ، اشاره کرد . 

نوبیا Z11 در هر چهار رنگی که در تصویر مشاهده می کنید از تاریخ 6 ژوئیه ( 16 تیر ماه ) وارد بازار می شود . شرکت سازنده این محصول در نظر دارد مدل استاندارد آن را با قیمت 375 دلار و مدل پیشرفته آن را با قیمت 526 دلار وارد بازار کند . ZTE هنوز هیچ مطلبی را در مورد بازارهای فروش گوشی پرچم دار جدید خود منتشر نکرده است .

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر