زشت‌ترین "BMW" منجر به تولید زشت‌ترین کفش پوما شد!

زشت‌ترین "BMW" منجر به تولید زشت‌ترین کفش پوما شد!

کمپانی پوما با استودیو طراحی بی ام و (Designworks) همکاری کرده و کفش جدیدی را به نام X-Cat Disc تولید کرده است. در طراحی این کفش از خودروی عجیب و غریب بی ام و (GINA Light Visionary) الهام گرفته شده است.

کفش X-Cat Disc بر طبق مدل رویایی جینا که در سال 2008 عرضه شد، طراحی شده است. در آن سال بی ام و از پوما خواست که در ساخت پارچه خاص بدنه این خودرو، کمک کند. بنابراین منطقی است که این شرکت ورزشی از جینا به عنوان الهام بخش کفش جدید خود استفاده کند.

جینا بدنه فلزی ظریفی دارد که روی شاسی فلزی قرار گرفته است. ورقه های فلزی بدنه از پارچه انعطاف پذیری از جنس لیکرا ساخته شده‌اند. این خودرو از همه جهت مسخره است. مثلأ هنگامی که درب را باز می‌کنیم، پارچه به سادگی درون مفتول در گیر می‌کند. یا زمانی که چراغ‌ها لازم نیستند، پشت پارچه ناپدید می‌شوند.


چه این طراحی را دوست داشته باشید چه نداشته باشید، مجبورید به بی ام و به خاطر انجام کاری متفاوت امتیاز دهید. طراحی این کفش چندان پیشرفته نیست و بیشتر به درد فیلم‌های تخیلی می‌خورد. بخش اصلی بیرونی کفش، نقره ای با خطوطی از مدل جینا است.

"دیسک" در نام کفش نشان دهنده این است که  از سیستم دیسک پوما استفاده می‌کند، یعنی به‌جای بند کفش، با چرخاندن لوح تعبیه‌شده بر روی زبانه، کفش تنگ‌تر می‌شود. در این کفش همانند جینا از تکه های پارچه نقره ای انعطاف پذیر استفاده شده است.

 

منبع خبر: theverge

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

نگاه دیگران

جمعه, 11 تیر 1395

جالب بود ممنونم زحمت کشیدی

پاسخ

ثبت نظر