عرضه ی آنتن های Linksys با بهره ی بالا و توانایی افزایش سطح پوشش Wi-Fi به روشی آسان

عرضه ی آنتن های Linksys با بهره ی بالا و توانایی افزایش سطح پوشش Wi-Fi به روشی آسان


اگر به دنبال راهی سریع برای افزایش پوشش مسیریاب Wi-Fi خود می گردید، Linksys، می تواند به شما کمک کند.فروشنده ی لوازم شبکه در سی ژوئن از آنتن های فرستنده و گیرنده ی امواج در جهت مناسب، دوبانده و با بهره ی بالا برای مصرف کنندگان خبر داد. این آنتن ها از لوازم جانبی مسیریاب های فرستنده و گیرنده ی بی سیم (WRT) جدید Linksys هستند ( WRT1900AC و WRT1200AC)، ولی با هر مسیریابی که از رابط آنتن RP-SMA (جزو اکثریت مسیریاب های AC با آنتن جداشدنی) استفاده می کند، کار می کنند.  


Linksys گفته است این آنتن های جدید دارای بهره ی 4 دسی بل-ایزوتروپیک (dBi) در باند 2.4 گیگاهرتزی و بهره ی 7 دسی بل- ایزوتروپیک در باند 5 گیگاهرتزی می باشند که بهره ی این آنتن ها دو برابر بهره ی آنتن های موجود است. شما باید آنتن های کارخانه مسیریاب را جدا کرده و آنتن های جدید Linksys را جایگزین آن کنید که به نظر می رسد نصب کردن آن آسان است.
آنتن ها به صورتی طراحی شده اند که در حالت عمودی، منطقه افقی بیشتری را پوشش می دهند، که این ویژگی برای خانه های بزرگ یک طبقه مناسب است. می توان این آنتن ها را نیز در مسیرهای مختلف تنظیم کرد.  
آنتن های جدید با بهره ی بالای Linksys ، به صورت یک بسته ی چهارتایی(WRT004ANT)  با قیمت 100 دلار و بسته ی دوتایی (WRT002ANT)  با قیمت 60 دلار عرضه می شود.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر