D-Link برنامه شراکت VAR را گسترش می دهد

D-Link برنامه شراکت VAR را گسترش می دهد

این مقاله در مورد تسهیلاتی است که شرکت D-Link در  انگلستان به شرکای خود می دهد که به سه نوع ثبت شده، طلایی و نقره ای تقسیم می شود. D-Linkتغییراتی در نوع قدردانی خود در برنامه مشارکت+(VIP+) برای ارزش افزوده نمایندگی های فروش خود ایجاد کرده است که شامل تخفیف های چشمگیر است که به VAR ها اجازه می دهد که در بازاری که به شدت رقابتی است فعالیت داشته باشند.


این برنامه سه رده را برای شرکا ارائه می دهد: ثبت شده، نقره ای و طلایی. همه شرکای VIP+ به بازاریابی D-Link و منابع فروش با پیش فروش اختصاصی در انگلستان، تدارکات، خدمات و پشتیبانی دسترسی دارند.
شرکای سطح طلایی از تخفیف خیلی زیاد بهره می برند. برای هر دو شرکای طلایی و نقره ای تخفیف های رسمی و بودجه های مخصوص گسترش تجارت ، که پس از تدوین  طرح توسعه قابل استفاده برای شرکا می شود.
و برای اولین بار شرکای ثبت شده تخفیف قابل توجه مستقیم از توزیع کنندگان قانونی D-Link در زمان خرید دریافت می کنند. در کنار این تغییرات، تبلیغات منحصر برای شرکای VIP+ از ماه "می" انجام شده است که تعهدات D-Link را نسبت به شرکای خود بیشتر می کند.
اندرو مولهولند، مدیر مسایل تجاری و بازاریابی در D-Link UKI گفت: " ما در حال ایجاد تخفیف های جایزه ای و همچنین بودجه توسعه هستیم تا به شرکا کمک کنیم تا آن ها بیشتر برای مجموعه مسائل تجاری تقاضا کننده باشند. "
 او اضافه کرد: "تخفیف های جدید برای همه شرکای VIP+ معرفی شده است، که تعهد ما را برای کمک به آن ها در راه گسترش تجارتشان نشان می دهد. این روشی پاداش دهی ما به شریکانمان برای زمان و سرمایه گذاری است که آن ها برای به دست آوردن فرصت های جدید برای تجارت و تمرکز روی سهام محصولات D-Linkدر اختیار ما قرار داده اند".
سبد محصولات  D-Link در انگلستان شامل بیش از 330 نوع است که سوئیچ شبکه، ذخیره سازی، اینترنت بی سیم، نظارت و خدمات IP را پوشش می دهد.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر