Netgear از اولین تلفیق مودم- روتر Nighthawk پرده برداری می کند.

Netgear از اولین تلفیق مودم- روتر Nighthawk پرده برداری می کند.


این مقاله در مورد مودم- روتر Nighthawk از شرکت Netgear می باشد. این مودم- روتر که سرعت اینترنت را بسیار بالا می برد باعث می شود که در هزینه ها نیز صرفه جویی کنید.شرکت شبکه Netgear قدم بزرگی در دنیای مودم روتر کابلی برداشته است. آنقدر بزرگ، که کاربران اینترنت پر سرعت در همه دنیا دلیل خوبی برای خوشحال شدن دارند.

این شرکت سریع ترین مودم روتر کابلی تا به حال را ساخته است که اولین در خط Nighthawk می باشد و مخاطب آن ، آن دسته از مشترکینی است که نیاز شدید به سرعت پهنای باند دارند.
مودم روتر کابلی Nighthawk AC1900 Wi-Fi با خدمات جریان HD و 4K کار می کند. Netgear می گوید که این روتر مودم کابلی AC Wi-Fi بهترین عملکرد تلفیقی را دارد. چاشنی مخفی: قابلیت دانلود 24 شبکه متصل را به طور همزمان دارد تا "پایپ" بزرگتری را برای داده ها ارائه دهد(این محصول فعلا برای امریکا معرفی شده است).

ضربه پیشگیرانه
 مدیر ارشد بازاریابی محصولات شبکه  گفت: " تقاضای مشتری ارائه دهندگان خدمات اینترنت کابلی را وا می دارد تا به طور دایمی آنچه ارائه می دهند را به روز رسانی کنند، و سری خدمات جدید تر و سریع تر ارائه دهند تا از تقاضا برای بهبود اینترنت خانگی پشتیبانی کنند. "
Nighthawk دو دستگاه در یک دستگاه است که سرعت Wi-Fi آن به بالای Mbps 1900 (Mbps 600 + Mbps 1300) با آمپلیفایرهای با عملکرد بالا می رسد. این محصول اولین در بازار با آخرین تکنولوژی مودم اتصال شبکه 8x24 است که راه را برای  رسیدن به سرعت دانلود کابلی اینترنت بیش از Mbps 960 آسان می کند. این به معنی جریان سریع تر، بازی آنلاین پر سرعت و دانلود سریع تر است.
چارلز کینگ تحلیلگر اصلی Pund-IT ، گفت که این خبری بسیار جالب است که در آن این محصول به عنوان یک ضربه پیشگیرانه  توسط Netgear در بازار هنوز در حال تولد برای ویدئو k4 و فیبر گیگابیتی وصف می شود.
"خدماتی که ارائه شده اند هنوز بسیار محدود هستند .اما اتصال شبکه ای 8x24 طراحی شده است تابا ارائه یک پایپ 6 برابر بزرگتر برای صاحبان ،Nighthawk کیفیت خدمات کابلی موجود را که شرکت ادعا می کندکه ظرفیت پذیرش داده را در طول دوره اوج مصرف ارتقا می دهد بهبود بخشد ، ". کینگ گفت: Netgear همچنین اشاره دارد که با خرید یک محصول Nighthawk، مشتری ها دیگر هزینه ماهانه که شرکت های کابلی برای اجاره دادن روتر های اختصاصی آن ها دریافت می کنند را نمی پردازند.

زیر پوشش
آنطور که کینگ گفت: برای بهره بردن از خدمات این محصول باید آن را به صورت یکجا بخرید. این چیزی نیست که به طور استاندارد با اشتراک پهنای باند کابلی به دست آید. اما Netgearگفت که شما در طول زمان با پرداخت نکردن هزینه اجاره در هزینه ها صرفه جویی می کنید. Nighthawk در نهایت به هزینه اش می ارزد و شما از اینترنت پر سرعت تر بهره می برید. این محصول با هزینه 279.99$ به بازار ارائه خواهد شد.
از لحاظ فنی، دو پردازشگر به Nighthawk نیرو رسانی می کنند: یک پردازش گر GHz 1.0 برای ذخیره سازی با سیم، بی سیم و USB، و یک پردازش گر MHz 600 برای کابل  DOCSIS. Nighthawk همچنین  یک بیم فورمینگ+ تکنولوژی را با پشتیبانی بیم فورمینگ صریح و ضمنی برای باند GHz 2.4 و GHz 5 ارائه می دهد که سرعت WiFi را برای گوشی های موبایل افزایش می دهد.
Netgear همچنین برنامه جدیدش را طوری طراحی کرده است که نصب و کنترل و تعمیر شبکه خانگی را با استفاده از PC ، Mac ، همچنین iOS و گوشی های هوشمند و یا تبلت های Android آسان تر کرده است. و ویژگی MyMedia به شما کمک می کند تا فایل های رسانه ای که در شبکه ذخیره شده است در تلویزیون های DLNA و سیستم موزیک پیدا و اجرا کند. همچنین می توانید هر پرینتری را برای پرینت از iPad یا iPhone خود سازگار با AirPrint کنید.
 بنا به گفته کینگ: "برای مشتریانی که هم اکنون از سرویس های فیبر گیگابیت /کیلو 4 استفاده می کنند و یا قصد دارند در آینده تهیه کنند، Nighthawk از Netgear می تواند سرمایه گذاری بسیار خوبی باشد".

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر