پرندگان خشمگین 30 جولای به جنگ خوک های سبز می آیند

پرندگان خشمگین 30 جولای به جنگ خوک های سبز می آیند


کمپانی توسعه دهنده ی Rovio که ناشر و تولید کننده ی angry birds است، اعلام کرد که بازی دوم انگری برد در 30 جولای یعنی 8 مرداد ماه عرضه خواهد شد.راویو اینترتیمنت نام یک شرکت بازیسازی فنلاندی است که دفتر مرکزی آن در شهر اسپو قرار دارد. نام این شرکت با ساخت بازی پرندگان خشمگین به شهرت رسید.

649px-Rovio logo.svg

در دسامبر سال 2009 ورژن اصلی بازی پرندگان خشمگین منتشر شد.بعد از آن این بازی 3 میلیارد بار دانلود شد و میلیون ها نفر در سراسر جهان طرفدار این پرنده های خشمگین شدند.این بازی قابل استفاده در گوشی های هوشمند عرضه شد و همچنین نسخه هایی برای کاربران کامپیوتر هم عرضه شد.برای این بازی از سال 2009 چندین اسپین آف و دنباله منتشر شد از جمله بر اساس فیلم پرمخاطب جنگ ستارگان .

Angry-Birds-Star-Warsسپین آف Spin-off به یک رمان، برنامه رادیویی، برنامه تلویزیونی، بازی ویدئویی، فیلم یا هر کار روایتی گفته می‌شود که بر اساس داستان یا مفهوم یک اثر دیگر باشد. جزئیات بیشتری از آن را روایت کند، و یا روایتگر داستان متفاوتی باشد و ممکن است شامل شخصیت‌هایی از همان رسانه باشد. اسپین اف ها و یا مشتق‌ها معمولاً بر اساس کارهای بسیار موفق ساخته می‌شوند و گاه بر اساس شخصیت‌های فرعی آن داستان هستند.برای مثال فیلم سه ‌بعدی مینیون‌ها مشتقی از فیلم‌های من نفرت‌انگیز است.این پرنده ها ی خشمگین علاوه بر صنعت بازی به یک برند تجاری پول ساز تبدیل شده است از عروسک ها گرفته تا کوله پشتی و خوراکی و پوشاک و حتی این پرنده ها به صنعت انیمیشن هم یورش برده اند و به یک پدیده ی کاملا جهانی تبدیل شده اند.حالا سازندگان این پرنده ها تصمیم گرفته اند که نسخه ی کامل این بازی را به عنوان Angry birds 2 ارائه دهند ،بنابراین بعد از عرضه ی آن باید منتظر موج جدید و فراگیر این پرنده ها در میان کاربران گوشی های هوشمند و مصرف کنندگان محصولات جانبی باشیم.راویو هنوز جزئیات کاملی از این بازی فاش نکرده است.اما به احتمال زیاد همان جنگ خونین بین خوک های سبز و پرندگان پابر جا باشد.گفته می شود راویو قصد دارد در 28 جولای یعنی دوروز قبل از عرضه ی رسمی اطلاعات بیشتری را در نشست مطبوعاتی در نیویورک منتشر کند.هنوز از اینکه برای پلتفرم ها ی ویندوزی عرضه می شود اطلاعاتی متشر نشده ،اما نکته ی جالب هم زمانی انتشار ویندوز 10 و این بازی است.اما بی شک در همان روز اول این بازی برای دستگاه های تحت آندروید و ios قابل دسترس باشد.

 

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر