2 نرم افزار و 2 بازی برتر هفته !

2 نرم افزار و 2 بازی برتر هفته !

از بازی جنجال برانگیز پوکیمون ( Pokémon ) تا بروزرسانی باورکردنی عرضه شده برای نرم افزار اسنپ چت ؛ در این خبر باز هم مانند هر هفته شما را با نرم افزارهای برتری که در هفت روز گذشته وارد بازار شدند ، آشنا می کنیم .

در این نوشتار هرآنچه که در هفته گذشته غوغا کرده است ، به شما معرفی می گردد .

اسنپ چت مموریز ( Snapchat Memories )

اسنپ چت یک نرم افزار پیام رسان خاص با طبیعت خاص می باشد که این بار بروزرسانی بزرگی را دریافت کرده است ؛ یک ویژگی با نام مموریز ( Memories ) که کاربران را قادر می سازد تا اسنپ ها و داستان های خود را با استفاده از آن ذخیره کنند تا بتوانند بعدها نیز به آن ها دسترسی داشته باشند . برای یافتن این قابلیت باید صفحه دوربین را به سمت بالا حرکت دهید و سپس با استفاده از ابزار جست و جو و یا گشتن در تایل های مختلف خاطرات مورد نظر خود را بیابید .

دستگاه پشتیبانی کننده : آیفون ، آی پد
منبع : اپ استور
قیمت : رایگان

پوکیمون گو ( Pokémon GO )

بازی جنجالی پوکیمون گو که مدت زیادی مشتاقانه منتظر آن بودیم بالاخره به اپ استور رسید . پوکیمون گو یک دنیای واقعی را در خود دارد به این نحو که در آن کاربر به ماجراجویی های مختلفی فرستاده می شود که در آن ها باید با استفاده از نقشه هایی از دنیای واقعی پوکیمون های دیگر را شکار کند . کاربران می توانند این بازی را با پرداخت 35 دلار ارتقاء دهند تا در صورت نزدیک شدن پوکیمون های دیگر مطلع گردند . 

دستگاه پشتیبانی کننده : آیفون ، آی پد
منبع : اپ استور
قیمت : رایگان

تینگا می ( Thinga.me )

مایکروسافت همیشه تلاش کرده که هرآنچه را که می تواند در اختیار کاربرانش بگذارد . این سازنده بزرگ این بار نرم افزار تینگا می را عرضه کرده است تا کاربران بتوانند به راهکاری متفاوت در زمینه به اشتراک گذاری تصاویر خود دسترسی داشته باشند . این نرم افزار به طور خودکار اشیاء مختلف را از تصاویر استخراج می کند و به صورت یک مجموعه مجازی در اختیار کاربر می گذارد تا کاربر بتواند آن ها را به سلیقه خود نمایش دهد .  تینگا می در حال حاضر در نسخه بتا عرضه شده است اما می توان احتمال داد که نسخه عادی آن نیز به زودی وارد بازار شود .

دستگاه پشتیبانی کننده : آیفون ، آی پد
منبع : اپ استور
قیمت : رایگان

سوپر استیک من گلف 3 ( Super Stickman Golf 3 )

سوپر استیک من گلف 3 یک بازی پازلی گلف 2 بعدی است که لذت بازی کریزی گلف (  crazy golf) را به گونه ای متفاوت در قالب یک نرم افزار موبایل در اختیار کاربر می گذارد . نسخه سوم این بازی بر مبنای نسخه دوم آن ساخته شده است اما از یک مکانیک چرخشی جدید بهره می برد که عمق بیشتری را در بازی ایجاد می کند . از دیگر ویژگی های نسخه جدید می توان به 20 میدان جدید ، حالت های واقعی چند بازیکنی ، حالت بازی نوبتی و ... اشاره کرد . پلت فرم iOS تا به حال بازی های بسیار خوبی را در خود دیده است اما به جرات می توان گفت که سوپر استیک من گلف 3 بهترین این بازی ها می باشد از این رو دانلود کردن آن به شما توصیه می گردد .

دستگاه پشتیبانی کننده : آیفون ، آی پد
منبع : اپ استور
قیمت : رایگان

 

منبع خبر: cultofmac

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

پرهام زارع

دوشنبه, 21 تیر 1395

بسیار عالی ....

پاسخ

ثبت نظر