پوکیمون گو برای ویندوز فون هم می آید !

پوکیمون گو برای ویندوز فون هم می آید !

تا چند روز پیش همه کاربران گوشی های همراه نمی توانستند بازی پوکیمون گو را در گوشی های خود تجربه کنند و در واقع منظور از آن عده جدا مانده کاربران گوشی های ویندوز فون است .

تا این که در حدود دو هفته پیش یک درخواست در سایت Change.org ثبت شد که در آن از برنامه نویسان شرکت نیانتیک ( Niantic ) خواسته شده بود که بازی پوکیمون گو را برای پلت فرم ویندوز فون هم بسازند . 

این درخواست تا به امروز توسط 89,332 کاربر امضاء شده اگرچه که نیانتیک هنوز پاسخی به این کاربران نداده است با وجود این هنوز هم جای امید برای طرفداران گوشی های ویندوز فون وجود دارد زیرا یک برنامه نویس با نام ST-Apps اعلام کرده که می خواهد با ساخت یک نرم افزار واسط کاربران ویندوز فون را نیز قادر سازد تا بازی پوکیمون گو را تجربه کنند . این شخص برای اثبات قول خود یک تصویر از این نرم افزار را نیز در فضای مجازی منتشر کرده است . این نسخه برخی از ویژگی های AR نسخه اصلی بازی را ندارد اما باز هم کاربران را قادر می سازد تا برای گرفتن هیولاهای جیبی مشهور یک کشور را زیر و رو کنند . 

البته این برنامه نویس هم اکنون با مشکلاتی مواجه شده است ؛ ST-Apps در حال حاضر تا حد زیادی درگیر یک پروژه دیگر می باشد و علاوه بر موانع قانونی که در راه ساخت نرم افزار واسط او وجود دارد ، سرورهای نیانتیک هم نگرانی های خاص خود را برای وی ایجاد کرده اند . ST-Apps انتظار دارد که سرورهای نیانتیک به زودی رمزگذاری شوند . اگر که نیانتیک این کار را انجام دهد ایده عرضه بازی پوکیمون گو برای ویندوز فون به یک خیال باطل تبدیل می شود در غیر این صورت می توان انتظار داشت که ماه بعد یک نسخه منبع باز از این بازی در اختیار کاربران گوشی های ویندوز فون قرار گیرد .  

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر