پوکیمون گو برای ویندوز موبایل هم عرضه شد !

پوکیمون گو برای ویندوز موبایل هم عرضه شد !

اگر که به خاطر داشته باشید هفته پیش گفتیم که یک برنامه نویس می خواهد نرم افزار ویندوز فون بازی پوکیمون گو را وارد بازار کند . ظاهرا این شخص به قول خود عمل کرده است .

زمانی که اولین این نرم افزار ساخته شد به نظر می رسید که هنوز کارهای زیادی باید برای تکمیل آن انجام شود و به همین دلیل ST-Apps ، برنامه نویس سازنده ، می خواهد پروژه خود را در زمان دیگری تکمیل کند اما بعد از مدتی درخواست های زیادی از طرف کاربران گوشی های ویندوز 10 برای تکمیل نرم افزار ثبت شد و به همین دلیل هم اکنون کاربران ویندوز فون هم می توانند بازی پوکیمون گو را سایدلود کنند .

نرم افزار عرضه شده یک کلاینت پلت فرم ویندوز یونیورسال برای پوکیمون گو نیانتیک است که به گفته سازنده کاربر را قادر می سازد تا در همان دنیایی که کاربران گوشی های iOS و اندروید بازی را اجرا می کنند ، پوکیمون گو را تجربه کنند . این گفته علی رغم این که PoGo-UWP  ، نرم افزار ساخته شده توسط ST-Apps  ، افکت های تصویری AR  و 3D بازی اصلی را ندارد ، صحت دارد .

به گفته سازنده برای اجرای بازی کاربران همچنان باید یک اکانت Pokemon Trainer Club فعال داشته باشند و علاوه بر این نرم افزار اندروید و یا iOS پوکیمون گو را باز کنند تا بتوانند کاراکتر پوکیمون استارتر خود را انتخاب نماید . 

نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که کاربران می توانند بازی پوکیمون گو ساخته شده توسط ST-Apps را به دو روش آماتور و حرفه ای بر روی گوشی های خود نصب کنند . طبق اطلاعات موجود نسخه حرفه ای بازی برای برنامه نویسان ساخته شده است از این رو توصیه می شود که در هنگام نصب بازی توانایی های خود را مد نظر قرار دهید . نکته دیگر این است که نیانتیک می تواند انتشار بازی را متوقف کند و علاوه بر این نرم افزار عرضه شده یک نسخه بتا است که مشکلاتی دارد برای مثال هنگامی که کاربر یک پوکیمون می گیرد و یا به یک PokeStop می رسد در صورت باز کردن نقشه ، یک باگ بازی را متوقف می کند . 

تقاضای ساخت بازی پوکیمون گو برای پلت فرم ویندوز 10 موبایل بسیار زیاد است به این نحو که در طول سه هفته گذشته بیش از 100,000 کاربر از نیانتیک خواسته اند که نسخه ویندوز فون پکیمون گو را وارد بازار کند . این درخواست در سایت Change.org ایجاد شده است .

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر