SalesForse ،نوآوری های جدید Desk.com را معرفی می کند.

SalesForse ،نوآوری های جدید Desk.com را معرفی می کند.

بخش فروش ،نوآوری های جدید Desk.com را معرفی می کند.


رشد شرکت فقط به جذب مشتری های جدید ختم نمی شود، بلکه راضی کردن مشتری های موجود نیز مهم است. اگر چه این مساله ایده ی تازه ای نیست، اما بخش فروش آمار جدیدی دارد: شرکت هایی که از تجربیات مشتریان استفاده کرده و خواسته های آن ها را در اولویت قرار می دهند تا 60 درصد بیشتر از رقبایشان سود می کنند.
بسیاری از بلوک های پیام سرور SMB)) هنگامی که سعی می کنند از  روش های مدیریت ارتباط با مشتری سنتی استفاده کنند با سنجش سیستم پشتیبانی به مشکل بر می خورند زیرا طبق گفته این شرکت، این روش ها انعطاف پذیری ندارند . بخش فروش Desk.com را به بلوک های پیام سرور که می خواهند خدمات شخصی به مشتری ارائه دهند پیشنهاد می کند.
به گفته لیلا سکا، مدیر کل و مشاور ارشد رئیس بخش فروش Desk.com : " با Desk.com ، ما معتقدیم که اثر متقابل فرصتی خوب برای رساندن خدمات عالی به مشتری است." شرکت تلاش می کند تا به بلوک های پیام سرور کمک کند تا از سه زاویه خدمات را ارائه دهد : سفارشی سازی، کنترل و بینش که باعث می شود نمایندگی ها سودآور تر شوند.
چهار فن آوری جدید
در  Business Plus چهار نوآوری جدید وجود دارد: مراقبت سلامت مشتری، بوم نقاشی، کنترل سفارشی و جاسازی. به هرکدام نگاه سریعی می اندازیم:
مرقبت سلامت مشتری سنجش تک به تک مشتریان را در مورد نارضایتی ها برای نمایندگی می فرستد. این تکنولوژی همچنین راه حل هایی برای جلوگیری از ،از دست دادن مشتری پیشنهاد می دهد. اگر یک مشتری بیش از یک بار در ماه با پشتیبانی تماس بگیرد، نمایندگی با خبر می شود.
بوم نقاشی به شرکت ها این امکان را می دهد تا برنامه های شخص ثالث را به طور مستقیم در Desk.com جا دهند و واسط  برای کاربران سفارشی ایجاد کند. هدف کمک به شرکت ها برای سودآور تر بودن با انجام کارهای معمولی ، مانند چک کردن وضعیت و باز پرداخت سریع توسط Desk.com. است.
کنترل  سفارشی به مدیران خدمات اجازه می دهد تا برای کارهایی که یک نماینده گی خدمات می تواند برای هر مورد انجام دهد محدودیت ایجاد کنند. برای مثال، یک خرده فروش که نمی خواهد به نمایندگی های پشتیبانی  کنترل کامل ارائه دهد می تواند به شرکت پشتیبانی فصلی نوع دیگر دسترسی را ارائه دهد. و در نهایت جاسازی یک کیت توسعه نرم افزار موبایل است که به شرکت ها اجازه می دهد تا پشتیبانی موبایل را در هر اپلیکیشن قرار دهند، تا مشتریان بتوانند از هرجا به خدمات دسترسی داشته باشند.
نتایج بسیار قوی مدیریت ارتباط با مشتری
به گفته بنجامین کریستی، بنیان گذار و رئیس Gourmet Ads: " داشتن ابزار خدمات مشتری قابل سنجش عامل کلیدی در رشد شرکت ماست." " با وجود مشتریان و کارمندان پشتیبانی در سراسر دنیا، Desk.com به ما کمک می کند تا به مشتریانمان آنچه را که می خواهند، زمانی که آن را می خواهند ارائه دهیم. و اگر پشتیبانی اضافی لازم باشد می توانیم بدون هیچ گونه خطا موارد گزارش شده را مدیریت کنیم. از وقتی که به Desk.com پیوسته ایم، 80 درصد کاهش در حجم نمونه ای دیده ایم، Desk.com ما را قادر می سازد تا به چشم اندازمان در مورد یک فروشگاه چند کاره برای مشتریانمان تحقق بخشیم."
طبق گفته چارلز کینگ، تحلیلگر  Pund-IT : " در اصل Desk.com طراحی شده است تا مدیریت ارتباط با مشتری را برای شرکت های تجاری کوچک که ممکن است به طور کامل با این فرآیند ها بیگانه باشند فعال و نظام بندی کند. چیزهای جدیدی که اضافه شده اند، به خصوص بوم نقاشی، کنترل شخصی و جاسازی به مشتریان Desk.com کمک می کند تا رابطه با مشتری ها را در مورد پشتیبانی اپلیکیشن ها و تکنولوژی موبایل به مرحله بعدی منتقل کند. وی همچنین افزود : " در کل، Desk.com Business Plus ضمیمه بسیار با ارزشی از سیاست بلوک پیام سرور بخش فروش است که برای مشتریان Desk.com بسیار جالب توجه است.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر