اپل نسخه ی دوم آزمایشی خود را برای سیستم عامل های iOS 9 و OS X 10.11 El Capitanارایه نمود

اپل نسخه ی دوم آزمایشی خود را برای سیستم عامل های iOS 9 و  OS X 10.11 El Capitanارایه نمود

اپل نسخه ی دوم آزمایشی خود را برای سیستم عامل های iOS 9 و OS X 10.11 El Capitanارایه نمود


امکان دانلود iOS 9 و OS X El Capitan برای اعضای برنامه ی نرم افزار های آزمایشی اپل وجود دارد. روال تولید سیستم عامل بعدی اپل هنوز کامل نشده است پس نصب کنندگان این سیستم عامل باید انتظار نواقص و خطاهایی را در صورت نصب این نسخه ی آزمایشی داشته باشند. ثبت نام برای برنامه آزمایشی عمومی اپل برای عموم آزاد بوده و می توان این کار را از طریق وب سایت شرکت انجام داد.
آخرین نسخه ی آزمایشی مربوط به توسعه دهندگان نرم افزار امکان به اشتراک گذاری خانه (Home Sharing) را که در نسخه های قبلی حذف شده بود مجددا فراهم نموده است. همچنین تغییراتی در رابط کاربری به چشم می خورد که شامل نحوه ی نمایش قطعات Handoff در تعویض کننده ی App (app switcher) است.
گمان می رود که هر دوی این سیستم عامل ها در پاییز امسال به کاربران عرضه شوند. چرخه ی ارایه ی اپل همان چرخه ای است که پیش از این نیز از آن پیروی می نموده است و آن عبارت است از، ارایه ی iOS 9 در سپتامبر و سپس ارایه ی El Capitan در اکتبر.
اولین نسخه های آزمایشی این سیستم عامل ها در ابتدای این ماه ارایه شده بودند. هنوز اطلاعاتی درباره ی زمان ارایه ی نسخه ی بتا برای سیستم عامل های ساعت اپل یا همان watchOS در دست نیست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر