امکان درج نظر کاربران درباره ی نسخه های آزمایشی سیستم عامل اپل وجود ندارد!

امکان درج نظر کاربران درباره ی نسخه های آزمایشی سیستم عامل اپل وجود ندارد!

امکان درج نظر کاربران درباره ی نسخه های آزمایشی سیستم عامل اپل وجود ندارد!


اصلی ترین مسئله آن است که هیچ راهی وجود ندارد تا یک توسعه کننده برنامه ها ی نسخه بتا را اصلاح کند همچنین آنها نمیتوانند پچ هایی را تا پیش از عرضه کامل iOS 9 به بازار ارائه نمایند. این بدین معنی است که اگر هر مشکلی برای کاربران نسخه بتا ایجاد شود تا زمانی که شرکت اپل رسما نرم افزار را در تمامی آیپد ها و آیفون های خود به کار نگرفته است، قابل رفع نخواهد بود.
iOS 9 همچنین اولین نسخه نرم افزار است که به طور همگانی آزمایش می شود و به این معنی است که هرکسی می تواند نسخه ناقص را اجرا و شروع به شکایت کردن از خطاهای نرم افزاری آن نماید. خطاهایی که فعلا نمی توان آنها را در iOS 9 برطرف نمود.
براساس گزارشی از Apple Insider بسیاری از توسعه دهندگان شاهد سقوط امتیاز فروشگاه اپل به دلیل این سیستم آزمایش همگانی بوده اند. به نظر می رسد که این موضوع به اندازه ای برای اپل مشکل ایجاد کرده است که تصمیم گرفته به حل آن گرفته است. فعلا نمیدانیم که آیا اپل نظرات پیشین کاربران در مورد سیستم عامل جدید که بر فروشگاه قرار گرفته را پیش از حذف این قابلیت برمی دارد یا نه.
KitGuru می گوید، با توجه به اینکه توسعه دهندگان نمیتوانند پچ هایی را برای مشکلات پیش آمده معرفی نمایند، جلوگیری از آنها برای امتیاز دهی منفی ایده خوبی به نظر می رسد. در هر صورت کاربران نسخه بتا می بایست انتظار برخی مشکلات را که ناشی از عرضه اولیه نرم افزار است، داشته باشند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر