گوگل کروم برای ویندوز 10

گوگل کروم برای ویندوز 10

مایکروسافت، مرورگر پیش فرض در ویندوز 10 را تغییر می دهد و Edge را جایگزین Internet Wxplorer می کند. Edge یک برنامه ی جدید است که به عنوان یک نرم افزار جهانی پیشنهاد می شود ولی شرکت های دیگر تمایل دارند که نسخه هایی جهانی از مرورگر خود ارائه دهند.


گوگل هنوز چیزی در مورد نسخه ی گوگل کروم برای ویندوز 10 نزده است ولی کاربران انتظار دارند این مرورگر را نیز بر روی سیستم عامل های جدید خود داشته باشند و این اصلا تعجب آور نیست. تنها موضوع زمان است که باید در نظر گرفته شود.
همانطور که در عکس مشاهده می کنید، گوگل کروم برای ویندوز  10 منطبق با واسط برنامه های موجود دیگر در سیستم عامل های مدرن مایکروسافت است که شامل یک نوار عنوان(title bar) رنگی و افکت های aero می شود.
اجرای این برنامه بر روی تمام دستگاه های ویندوز 10 در دست بررسی است بخصوص که در حال حاضر برنامه ی گوگل کروم برای ویندوز فون ها وجود ندارد ولی باید دید که  آیا این غول بزرگ جستجو حاضر است که برنامه های دیگر خود را به تلفن هایی با سیستم عامل مایکروسافت بدهد یا نه.
در همین زمان، هر دو مرورگر اپرا و موزیلا نیز برای وارد کردن برنامه های خود به ویندوز 10، برنامه ریزی کرده اند، بنابراین Edge زمانی که پا به عرصه می گذارد، رقبای جدی در کنار خود خواهد داشت.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر