پنج اپلیکیشن آدوب که کاملا رایگان هستند

پنج اپلیکیشن آدوب که کاملا رایگان هستند

اخیرا آدوب بعضی از برنامه های قدیمی اما خوب خود را به صورت رایگان منتشر کرده است که می توانید آن ها را به راحتی دانلود کنید و از آن ها استفاده کنید.

آدوبی یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین نام ها در دنیای نرم افزار کامپیوتر است. این شرکت مترادف با تکنولوژی وب و برنامه های طراحی است. قیمت این نرم افزار ها معمولا بالاست اما جدیدا آدوبی خیلی بخشنده شده است.
این شرکت اخیرا اپلیکیشن ها و برنامه های بسیار زیادی را به صورت رایگان منتشر کرده است. و بعضی از اپلیکیشن های خریدنی را به دانلود رایگان تبدیل کرده است، از جمله کریتیو سوئیت 2 (CS2) یا فوتوشاپ CS2، و برخی از بهترین اپلیکیشن های اندروی: 

آدوبی CS2 یا فوتوشاپ CS2 ( ویندوز، مک) : نرم افزار معروف رایگان 
آدوبی کریتیو سوئیت را به برنامه فضای ابری قابل دسترسی با اشتراک تبدیل کرده است. اما برای استفاده از آن نیاز به پرداخت پول نیست. حال آدوب به شما اجازه می دهد که CS2 قدیمی و یا همین نسخه فوتوشاپ را به رایگان دانلود کنید. البته شما باید یک حساب کاربری رایگان آدوب داشته باشید. 


آدوب همچنین یک کد فعال شدن به شما می دهد تا مجبور نشوید با نسخه آزمایشی سر و کله بزنید. کریتیو سوئیت کامل شامل فوتوشاپ CS2، این دیزاین CS2، ایلوستراتور CS2، پرمیر پرو2، این کاپی CS2، افتر افکتس، گو لیو، آدیشن 3، آکروبات 3D 1.0، و آکروبات پرو7 می باشد. 
گرچه این نسخه قدیمی است، اما فوتوشاپ CS2 یک برنامه بسیار عالی است. 

فوتوشاپ میکس v2.0 ( اندروید، iOS):  با لایه ها روی صفحه های لمسی کار کنید
فوتوشاپ تاچ و حتی فوتوشاپ اکسپرس را فراموش کنید. آدوب در حال کار کردن روی یک اپلیکیشن جدید است که از این دو خیلی بهتر است. ماه پیش فوتوشاپ میکس در نهایت به نسخه v2.0 به روز رسانی شده است که قابلیت های بسیار خوبی دارد. 
فوتوشاپ میکس بیشتر روی کار کردن با لایه ها، که یک عنصر اساسی در ویرایش تصویر است متمرکز شده است. با فوتوشاپ میکس می توانید تا پنج لایه را برای ساخت تصاویر پیچیده  ترکیب کنید، با حالت های مخلوط یا Blend میزان تاری را کنترل کنید و فیلترها و لایه های مختلفی به آن اضافه کنید. 
این ها ابزارهای ویرایش تصویری هستند که معمولا روی دسکتاپ وجود داشتند، اما با وجود سخت افزار قوی و گوشی های هوشمند جدید فوتوشاپ میکس 2 برنامه ای بسیار خوب برای همه کسانی است که عاشق عکاسی هستند. 


فوتوشاپ فیکس (iOS) : بهترین فوتوشاپ لمسی ، رایگان
نسخه صفحه لمسی فوتوشاپ مدتی است که به بازار آمده است، اما فوتوشاپ اکسپرس مدام با خریدهای درون اپلیکیشنی شما را آزار می دهد، بیشتر مردم در مورد فوتوشاپ فیکس نمی دانند، و آدوب آن را تقریبا یک راز نگاه داشته است. 
فوتوشاپ فیکس همه ابزارهای اصلی ویرایش تصویری که شما به آن ها نیاز پیدا خواهید کرد را به رایگان بهش ما می دهد و خریدهای درون اپلیکیشنی ندارد. همه نوارابزارهای اصلی فوتوشاپ، از جمله حذف کردن، شکل، ارائه، کنتراست و حتی فرچه ترمیم برای حذف روتوش تصاویر و حذف حالت های غیر طبیعی را نیز به شما ارائه می دهد. 
به علاوه فوتوشاپ فیکس با پس زمینه های شفاف کار می کند و می تواند با تصاویر با رزلوشن بالا نیز کار کند، و مشکل پشتیبانی تا 2000x2000 پیکسل را که بیشتر اپلیکیشن های ویرایش تصویر دارند ندارد. 

آدوب اسپارک سوئیت ( وب، iOS) : پست ها، مقالات و ویدئوهای زیبا بسازید 
همه حس زیبایی شناسی خوبی ندارند. پس حتی اگر در تولید محتوا استعداد دارید، شاید نتوانید آن را به یک ویدئو یا عکس با گرافیک بسیار زیبا تبدیل کنید. 
آدوب اسپارک شکاف بین محتوا و زیبایی را برای شما حل می کند. سه اپلیکیشن اصلی وجود دارد: اسپارک پست، اسپارک پیج و اسپارک ویدئو. پست به شما اجازه می دهد با تصاویر کار کنید، فیلتر و کپشن اضافه کنید تا پستتان زیباتر شود. اسپارک پیج یکی از بهترین ابزارهای بدون کد برای ساخت وبسایت های شخصی است و اسپارک ویدئو اضافه کردن افکت به ویدئو را برای شما بسیار ساده می کند. 
استفاده از همه این ابزارها از طریق یک مرورگر وب یا اپلیکیشن های iOS امکان پذیر می باشد. اسپارک پست همچنین با آیفون لایو فوتوز نیز کار می کند. 

آدوب کالر ( وب): در چند ثانیه طرح های تطبیق رنگی را بیابید
تئوری رنگ می تواند دشوار باشد. حتی اگر پایه مکمل های رنگ ها را بدانید، فهمیدن طیف ها، رنگ های مشابه و شِما سه گانه برای همه کار راحتی نیست. به جای آن همه را به آدوب کالر واگذار کنید. 


برای دریافت رنگ های اصلی یک عکس را آپلود کنید و یا خودتان یک رنگ انتخاب کنید. سپس آدوب کالر مکمل، ترکیب، رنگ های مشابه، طرح های تک رنگ و یا شِما سه گانه را بر اساس آن برایتان میابد. 
با موس خود "دست" چرخ رنگ را تکان دهید ( کلیک کنید و بکشید) تا همه به روز رسانی های شما رنگ را بینید. اگر قدرت انتخاب ندارید روی " Explore" کلیک کنید تا تم هایی که کاربران دیگر انتخاب کرده اند را ببینید. 

آیا رایگان به معنی کیفیت نیست؟
آدوبی تاریخی بسیار بالا در ساخت محصولاتی دارد که حرفه ای ها به نام آن ها قسم می خورند، و حاضرند برای آن پول زیادی بپردازند. پس وقتی که چنین شرکتی برنامه های رایگان می سازد، معنی آن چه می تواند باشد؟ 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر