بازی Half-Life اصلی بر روی ساعت های اندرویدی

بازی Half-Life اصلی بر روی ساعت های اندرویدی

ساعت های هوشمند اندرویدی یک سال است که به بازار وارد شده اند، برروی این ساعتها نیز همان کدهای پایه ای اندروید گوشی ها و تبلت ها، اجرا می شود. اگر می خواهید که استفاده ای کاربردی از این گوشی ها داشته باشید، Half-Life را بر روی آن اجرا کنید.


در دموی زیر از ساعت اصلی LG G، یکی از دستگاه های اندرویدی عرضه شده، استفاده شده است. این ساعت یک صفحه نمایش 1.65 اینچی 280×280 و پردازنده ی Snapdragon 400 دارد. این تراشه ها در بسیاری از تبلت ها و گوشی ها نیز استفاده می شود. این ساعت سه هسته از چهار هسته ی SD400 را دارد و کارت گرافیکی آن در بهترین حالت متوسط است. البته این مشخصات برای اجرای Half-Life کافی است.


اجرای بازی بستگی به برنامه SDLash دارد. SDLash، بازی در حال اجرا را بر روی موتور بازی شبیه سازی می کند. با استفاده از آن می تواند چند بازی قدیمی تر را هم بر روی دستگاه های اندرویدی اجرا کرد. بعد از بار گذاری برنامه و فایل های بازی، موتور بازی روشن می شود. برای بازی می توان از کنترل کننده  های صفحه لمسی هم استفاده کرد ولی آنها برای این صفحه ی کوچک، چندان مناسب نیستند و نیز به نظر نمی رسد که ساعت اندرویدی کنترل کننده ی بلوتوث HID هم داشته باشد. ساعت از امکانات swipe gesture یا حرکات کششی رو صفحه هم پشتیبانی می کند که با استفاده آن می توان بازی را پیش برد.

 
وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر