بازی بتل هارت: ساده، اعتیادآور، فانتزی!

بازی بتل هارت: ساده، اعتیادآور، فانتزی!

اگر شما به دنبال یک بازی ساده RPG هستید، احتمالاً بازی بتل‌هارت یا Battleheart را دوست خواهید داشت.

در طول چند سال گذشته بازی‌های RPG اندرویدی(بازی نقش‌آفرینی یا Role-playing game ) نقش زیادی در سرگرمی داشته‌اند و بسیار محبوب شده‌اند.

این سبک بازی قبلاً در رایانه‌های شخصی و کنسول‌های بازی برای مدتی محبوب بود، و در حال حاضر بازی‌های RPG  باکیفیتی برای اندروید نیز موجود است. 


اگر شما به دنبال یک بازی ساده RPG هستید، احتمالاً بازی بتل‌هارت یا  Battleheart را دوست خواهید داشت. هم‌اکنون این بازی برای اندروید در دسترس است، اما مدت‌ها پیش برای اندروید +5 بازسازی‌شده است.


شما به‌عنوان بخشی از بازی  بتل‌ هارت می‌توانید گروهی از قهرمانان را برای مبارزه در جنگ‌های حماسی آماده کنید. در این بازی حرکت‌های خاصی مشابه بازی‌های RPG دیگر وجود دارد، شما می‌توانید شخصیت‌های خود را با آیتم‌های مختلف تکمیل و تجهیز کنید.

کنترل بازی Battleheart واقعاً ساده است، برای حرکت از یک مکان به  مکان دیگر باید انگشت خود را روی صفحه حرکت دهید. اگر می‌خواهید به کسی یا چیزی حمله کنید، دقیقاً همین کار را انجام دهید، منتهی این  بار آن فرد یا چیز را باید هدف بگیرید.

این بازی بیش از 30 مرحله برای لذت بردن و بیش از 100 آیتم دارد که باید جمع‌آوری کنید.


همچنین حالت‌های خاصی مانند حالت زنده ماندن در این بازی وجود دارد، که مهارت‌هایتان را محک می‌زند و در ازای آن به شما پاداش می‌دهد. گرافیک بتل هارت  نیز کاملاً زیبا و متناسب است.

 

منبع خبر: androidheadlines

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر