دوربین‌های مدار بسته‌ی Myfox برای حفاظت از حریم شخصی

دوربین‌های مدار بسته‌ی Myfox برای حفاظت از حریم شخصی

دوربین‌های مدار بسته‌ی Myfox برای حفاظت از حریم شخصی


دوربین مدار بسته‌ی Myfox قابلیتی را اضافه کرده است که به کمک آن این حس ناامنی در افراد، نسبت به دوربین‌های مدار بسته از بین می‌رود. در قسمت خارجی این دوربین‌ها، یک پوشش تعبیه شده است که زمانی که افراد خانه هستند می‌توانن این پوشش را روی دوربین قرار دهند و مطمئن باشند که توسط دوربین دیده نمی‌شوند.
با توجه به بازخورد کاربران، باید گفت که کمتر از نیمی از مصرف‌کنندگان دوربین‌های مدار بسته، زمانی که در خانه هستند، دوربین مدار بسته را خاموش می‌کنند. کمپانی سازنده بر آن برآمده است که با ارائه‌ی این پوشش روی دوربین‌های مدار بسته، این خاموش و روشن کردن دوربین توسط کاربر را حذف کند.

Myfox-Home-Security-Cameras-large


برای این دوربین‌ها حس‌گر ویدیویی با وضوح بالا در نظر گرفته شده است که وضوح خط عمودی آن۱۰۸۰مگاپیکسل است. خط افقی این مجموعه نیز۱۹۲۰مگاپیکسل است. از جمله ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به قابلیت صوتی دو طرفه و باتری یک ساعته در وضعیت پشتیبانی اشاره کرد. علاوه بر این، این امکان فراهم شده که افراد دیگر بتوانند به این دوربین دسترسی داشته باشند و یا هشدار و اخطار از طرف این دوربین به افراد دیگری ارسال شود؛ این قابلیت برای زمانی که افراد در خانه نیستند تعبیه شده است. به علاوه امکان به‌روزرسانی و کنترل این دوربین از روی تلفن‌های همراه هوشمند و یا سایر دستگاه‌های هوشمند نیز وجود دارد.
هدف از طراحی و توسعه‌ی این دوربین به نقل از شرکت سازنده‌ی آن، محافظت و دیده‌بانی مهمترین بخش‌های خانه است.
این دوربین‌ها در حال حاضر در دسترس هستند و قیمت خرید آن‌ها 199 و 279 دلار است؛ یعنی چیزی در حدود 590000 و 830000 تومان.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر