ایسوس با ساعت های ZenWatch 3 در IFA 2016 !

ایسوس با ساعت های ZenWatch 3 در IFA 2016 !

یک ساعت زیبا و ظریف با صفحه ای دایره ای شکل !

ایسوس چند دقیقه قبل از سری ساعت های زن واچ 3 در نمایشگاه IFA 2016 برلین رونمایی کرد . منابع خبری در گذشته هم گفته بودند که ایسوس می خواهد این ساعت ها را با صفحات نمایشگر دایره ای شکل وارد بازار می کند .

نکته ای که زن واچ 3 را در مقایسه با مدل های پیشینش متمایز می کند همین نمایشگر دایره ای شکل می باشد به این نحو که ایسوس در ساخت مدل های پیشین سری ساعت های زن واچ از نمایشگرهای مربعی شکل با لبه های انحنا دار استفاده می کرد در حالی که در ساخت سری جدید این محصولات از یک طراحی زیباتر که سبک طراحی ساعت های زیبای قدیمی را یادآور می کند ، بهره برده است . زیبایی سری جدید این ساعت ها را یک تاج و دو دکمه بزرگ که در سمت راست دستگاه قرار گرفته ، نیز بیشتر می کند .

زن واچ 3 از یک نمایشگر 1.39 اینچی AMOLED 400 در 400 پیکسلی با تراکم پیکسل 287 PPI و یک محافظ صفحه لبه دار منحنی شکل گوریلا گلس بهره می برد . این ساعت هوشمند از فولاد ضد زنگ 316L ساخته شده است و در سه رنگ نقره ای ، رز گلد و مشکی وارد بازار می شود . ایسوس هر سه مدل را با یک شیار به رنگ طلایی تزیین کرده است که البته یک ریسک محسوب می شود زیرا تنها تعداد محدودی از کاربران به ساعت های طلایی رنگ علاقمند هستند .

ضخامت ساعت های جدید ایسوس نیز 9.95 میلی متر می باشد . از دیگر مشخصات این ساعت تایوانی می توان به سیستم عامل اندروید ویر 2 ( Android Wear 2.0 ) ، پنجاه طرح پیش فرض صفحه نمایش ، نرم افزار ردگیری کننده زن فیت اکتیویتی با دقت 95 درصد ، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون ویر 2100 ، رم 512 مگابایتی ، حافظه داخلی 4 گیگابایتی ، باتری 340mAh و بندهای چرمی و پلاستیکی ایتالیایی کوک خورده آن اشاره کرد که با رنگ های بژ و قهوه ای تیره تزیین شده اند . 

 ساعت های زن واچ 3 ایسوس فناوری هایپر شارژ این سازنده تایوانی را نیز پشتیبانی می کنند ؛ این فناوری می تواند شارژ باتری زن واچ 3 را در مدت زمان 15 دقیقه از 0 به 60 درصد برساند . این ساعت ها به واسطه یک کانکتور مغناطیسی شارژ می شوند .

ایسوس هنوز هیچ مطلبی را در مورد زمان عرضه ساعت های جدید خود منتشر نکرده است با وجود این طبق شایعه هایی که تا به حال در مورد این محصول منتشر شده می توان انتظار داشت که از اواخر امسال شاهد عرضه سری ساعت های زن واچ 3 با یک برچسب قیمت 253.66 دلاری در بازار باشیم .

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر