معرفی لپ تاپ جدید لنوو یوگا 910

معرفی لپ تاپ جدید لنوو یوگا 910

لنوو از لپ تاب هیبرید جدید خود، یوگا 910 پرده برداری کرد. این لپ تاپ که قابل جدا شدن است و به یک تبلت ویندوز 10 تبدیل می شود در قابلیت های خود از مدل های قبلی پیشی گرفته است.

اگر با تینک پد ایکس وان یوگا  آشنا باشید تقریبا می دانید که لنوو هیبرید یوگا با وجود صفحه نمایش OLED بی نظیر خود به چه صورت است. اما لنوو مدل جدید یوگا را منتشر کرده است که یک نسخه مصرف کننده است و از بعضی جهات از نسخه تینک پد OLED پیشی گرفته است. 
یوگا 910 ظاهر باریک و منحصر به فرد و لولای مانند دسته ساعت چند نسل قبل از خود را حفظ کرده است.  می توانید به سادگی این لپتاپ را تا کنید تا تبدیل به یک تبلت ویندوز 10 با صفحه بزرگ شود. 
در 910 همچنین سعی شده است تا در فضایی کم تر صفحه نمایشی بزرگ تر داشته باشید. صفحه نمایش این لپ تاپ 13.9 اینچی ( یوگا 910 اساسا یک لپ تاپ 14 اینچی است) می باشد، با این حال ضخامت آن تنها 14.3 میلی متر است و اصلا حس نمی کنید که بزرگ تر از یوگا 13 اینچی است. دلیل آن این است که مانند لپ تاپ های خیلی پیشرفته دیگر صفحه نمایش آن تقریبا فقط خود صفحه است و قاب پلاستیکی یا فلزی کلفتی که صفحه نمایش بیشتر لپ تاپ ها و تبلت ها را پوشانده است در آن حذف شده است. 
در چند سال گذشته تلویزیون های پیشرفته در زمینه حذف پوشش منحنی دور صفحه نمایش پیشرفت بسیار خوبی داشته اند، اما تعداد کمی از لپ تاپ ها با این تکنولوژی ساخته شده بودند. یکی از این نمونه ها Dell XPS 13 می باشد. این نوع طراحی بسیار عالی است و امید می رود در آینده مدل های بیشتری را با این تکنولوژی ببینیم. شما همچنین می توانید صفحه نمایش با رزلوشن 4K داشته باشید، اما به یاد داشته باشید که لپ تاپ هایی که صفحه نمایش 4K دارند خیلی زود باتری خالی می کنند که باعث می شود ارزش کیفیت دریافتی را نداشته باشد. 


 

قیمت و موجودیت بین المللی این مدل هنوز اعلام نشده است اما قیمت آن در امریکا 1299 دلار اعلام شده است و اواخر همین ماه منتشر خواهد شد. 
لنوو همچنین یک نسخه جدید هیبرید ویندوز دیگر را منتشر خواهد کرد. مورد میکس 510 در گروه دستگاه های هیبرید قابل جدا شدن لنوو با یک تبلت ویندوز 10 که به یک صفحه کلید متصل می شود قرار می گیرد. این مدل بیشتر شبیه به مایکروسافت سورفیس است تا نمونه های هیبرید یوگا با قابلیت چرخش 360 درجه. 


 میکس از یک لولای سبک بند ساعتی استفاده می کند که در سری یوگا 900 دیده شده بود، پردازنده آن نسل شش سری  Core i اینتل است ( تا Core i7)، در صورت دلخواه LTE دارد و صفحه نمایش آن 12.2 اینچی و  1920 x 1200 می باشد. قیمت جهانی این محصول هنوز مشخص نیست اما در ماه دیگر با قیمت 599 دلار در امریکا به فروش خواهد رسید. 

 

 

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر