دوک ناکم برگشت !

دوک ناکم برگشت !

شرکت گیربکس سافت ور ( Gearbox Software ) در نظر دارد به مناسبت 20 ساله شدن بازی کلاسیک دوک ناکم ، نسخه سه بعدی جدید آن را نیز وارد بازار کند ؛ طبق خبرهای موجود ؛ صحنه ها و مراحل جدیدی به این نسخه اضافه شده است .

این که می گویند دوک هرگز نمی میرد ، حقیقت دارد . در آینده نزدیک طرفداران این بازی اول شخص جنگی زیبا می توانند نسخه جدید آن را بر روی رایانه های خود نصب کنند . دوک ناکم جدید که نام کامل آن Duke Nukem 3D: 20th Anniversary World Tour می باشد ، قرار است از تاریخ یازدهم ماه اکتبر ( 20 مهر ) توسط شرکت گیربکس سافت ور وارد بازار شود . 

این بازی 20 دلار قیمت دارد و کاربران می توانند آن را در قالب یک بازی 3 بعدی واقعی بر روی پلت فرم های ایکس باکس ، PC و پلی استیشن 4 اجرا کنند ؛ طبق اطلاعات موجود امکان اجرا کردن دوک ناکم در قالب کلاسیک آن نیز وجود دارد . 

نسخه سالگرد دوک ناکم 3 بعدی یک اپیزود جدید را نیز که توسط سازندگان اصلی این بازی ساخته شده است ، در خود دارد . این اپیزود " Alien World Order " نامیده شده است و کاربر می تواند در آن با سلاح های جدیدی با دشمنان خود مقابله کند . در ساخت این اپیزود لی جکسون ، سازنده اصلی دوک ناکم 3 بعدی ، نیز ایفای نقش کرده است .

به نظر می رسد که گیربکس سافت ور برخی از برترین ویژگی های نسخه Duke Nukem 3D, the 2014 Megaton Edition از قبیل قابلیت پشتیبانی حالت مولتی پلیر را نیز به نسخه جدید اضافه کرده است . کاربران می توانند هم اکنون این بازی را پیش خرید کنند . 

منبع خبر: pcmag

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر