آپدیت بعدی نوقا ، نسخه NDE63B اندروید 7.1 ، با گوشی های گوگل پیکسل و پیکسل XL منتشر می شود !

آپدیت بعدی نوقا ، نسخه NDE63B اندروید 7.1 ، با گوشی های گوگل پیکسل و پیکسل XL منتشر می شود !

یکی از منابع خبری با نام لیاب توفر ( LlabTooFeR ) ، این روزها حسابی درگیر انتشار جزییات مرتبط با سیستم عامل جدید گوگل ، اندروید نوقا ، شده است .

این منبع خبری که در واقع همه اطلاعات مرتبط با محصولات اچ تی سی را نیز در فضای مجازی منتشر کرده ، در توییتر خود گفته است که گوگل می خواهد گوشی های جدید پیکسل و پیکسل XL ( سیلفیش و مارلین ) را در ماه اکتبر ( 10 مهر تا 10 آبان ) با سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا وارد بازار کند . 

اگر که گفته های این شخص صحت داشته باشد ، می توان انتظار داشت که سیستم عامل جدید با شماره سریال NDE63B در اختیار کاربران قرار بگیرد به این معنی که کاربران گوشی های نکسوس 5X ، نکسوس 6P ، نکسوس 6 و نکسوس 9 باید منتظر دریافت یک آپدیت جدید با همین شماره سریال باشند ؛ البته هنوز نمی توان با اطمینان گفت که شماره سریال نسخه جدید سیستم عامل اندروید نوقا متناسب با ماه عرضه این نسخه نیز تغییر می کند یا خیر . نسخه کنونی سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا شماره تاریخ یکم سپتامبر را بر روی خود دارد .

عرضه جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید به واسطه یک محصول جدید ، یک ویژگی خوب می باشد که گوگل تقریبا همیشه آن را با خود داشته است . این سازنده بزرگ همیشه جدیدترین نسخه از سیستم عامل خود را ، درست پس از طراحی و آماده شدن ، ابتدا در اختیار کاربران گوشی های نکسوس می گذارد . خوشبختانه به واسط این سازنده ، سازندگان دیگر هم می توانند سیستم عامل جدید را پس از مدتی کوتاه بر روی گوشی های خود در اختیار کاربرانشان بگذارند .

طبق اطلاعات موجود ، گوگل می خواهد دو محصول جدیدش را در روز چهارم ماه اکتبر ( 13 مهر ) با نام های جدیدی وارد بازار کند . این دو گوشی هوشمند علاوه بر ویژگی های پیشرفته و دوربین های ارتقاء یافته سونی ، دو نرم افزار جدید با نام نکسوس لانچر و گوگل اسیستنت را نیز در اختیار کاربران می گذارند . 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر