نسل دوم اپل واچ هم در معرض عموم قرار گرفت !

نسل دوم اپل واچ هم در معرض عموم قرار گرفت !

با این ساعت ها می توانید با خیال راحت در عمق 50 متری هم شنا کنید !

اپل چند لحظه پیش از نسل دوم ساعت های خود در کنار آیفون 7 با نام " Series 2 " رونمایی کرد . ویژگی های جدید این ساعت آن را به راحتی از مدل های مشابه عرضه شده در بازار متمایز می کند .

ساعت جدید اپل در برابر سختی های ورزش شنا هم مقاوم می باشد به این معنی که کاربران می توانند با این ساعت ها در عمق 50 متری آب هم با خیال راحت شنا کنند و زمان را در اختیار بگیرند .

به منظور مقاوم سازی این محصول ، اپل در تمام قسمت های خارجی آن بجز اسپیکر ساعت از چرم استفاده کرده است ؛ البته اسپیکر نسل دوم ساعت های اپل هم در مقابل آب مقاوم سازی شده است به این نحو که یک فناوری خاص بعد از اتمام تمرین شنای کاربر مقدار آب جمع شده در آن را تخلیه می کند .

اپل در کنفرانس خبری خود اعلام کرد که ساعت های جدیدش را به نحوی طراحی کرده است که کاربر هر روز بتواند آن را در هنگام شنا کردن بر روی مچ دست خود ببندد ؛ خبرهای منتشر شده از این امر حکایت می کنند که اپل به منظور دستیابی به این هدف از یک شبیه ساز 24 ساعته برای تست کردن ساعت جدیدش استفاده کرده است .

اپل در کنار نسل جدید آیفون از واچ 2 نایک پلاس ( Watch 2 Nike+ ) نیز رونمایی کرد ، محصولی که مخصوص دونده ها طراحی شده است . این ساعت به یک بند مخصوص و طراحی خاص مجهز شده است تا بتواند همه چالش های ورزش دو را تحمل کند و به راحتی تعرق را نیز دفع سازد . کوپرتینو در نظر دارد نایک پلاس را در چهار رنگ به میدان بفرستد .

مشخصات فنی

در ساخت اپل واچ 2 از یک پردازشگر و GPU جدید استفاده شده است که در مقایسه با پردازشگر و GPU نسل قبلی این محصول دو برابر سریع تر می باشد . اپل واچ 2 به یک نمایشگر فوق العاده نیز مجهز شده که به گفته اپل روشن ترین نمایشگری است که تا به حال توسط این شرکت برای ساخت یک محصول مورد استفاده قرار گرفته است ؛ طبق اطلاعات موجود این نمایشگر در هنگام روز نیز می تواند به خوبی اطلاعات ساعت را نمایش دهد . 

نسل جدید ساعت های اپل از یک جی پی اس داخلی نیز بهره می برند از این رو دیگر نیازی نیست که کاربران تمارین و جا به جایی های خود را با یک نقشه از طریق گوشی های همراه دنبال کنند . اپل در این زمینه مطلب زیر را اعلام کرده است : 

" تنها کافیست که کاربر دکمه استارت را بزند و شروع به تمرین کند تا جی پی اس ساعت الگوی حرکت ، سرعت و مسافت طی شده را در اختیار او بگذارد . این قابلیت عملکردی شبیه به عملکرد مایکروسافت بند دارد و از این رو یک پیشرفت بزرگ محسوب می شود . " 

اپل واچ 2 قرار است در 3 مدل از جنس آلومینیوم ، فولاد ضد زنگ و سرامیک با قیمت 369 دلار از تاریخ 16 سپتامبر ( 26 شهریور ) وارد بازار شود . مدل سرامیکی با رنگ سفید در اختیار کاربران قرار می گیرد . این سازنده اعلام کرده است که نسل اول ساعت های خود را نیز با یک پردازشگر ارتقاء یافته وارد بازار می کند . 

منبع خبر: softpedia

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر