اپلیکیشن توییتر هم اکنون در استور ویندوز 10

اپلیکیشن توییتر هم اکنون در استور ویندوز 10

اپلیکیشن توییتر هم اکنون در استور ویندوز 10

بر اساس بررسی سایت ویندوز سنترال از این برنامه گزارشی از تجربه ی کوتاه کاربری با این اپلیکیشن در فضای ویندوز 10 منتشر شده است.نویسنده اشاره کرده است که با اجرای این برنامه خیلی تحت تاثیر قرار نگرفته و تجربه ی شگفت انگیزی برایش نبوده است ولی ظاهر ساده و خوبی دارد. در این نسخه از گزینه های برجسته استفاده نشده و طراحی ساده ای انجام شده است.برای مثال،گزینه ی تنظیمات با آیکون بزرگ،فلش به روزرسانی توییت های جدید و اطاعات مکانی "location info" وجود ندارد.به جای ان مانند آن چه در تصویر میبینید گزینه ی ونوشتن توییت تازه و رفرش کردن توییت ها در گوشه ی سمت چپ پنجره جای گرفته است.

1

در این برنامه یک ابزار جستجو تعبیه شده است.که استفاده از آن مفید،قابل دسترس و کاربردی است.آپلود عکس و توییت کردن به راحتی و جدا از محیط Home صورت می گیرد.همچنین در گزینه ی ME تنظیماتی قرار گرفته است که می توانید از آن ها استفاده کنید.همچنین در قسمت نوتیفیکیشن می توانید تنظیمات توییترتان را انجام دهید به طوری که دلخواهتان باشد.به طور محیط ساده و کاربردی دارد اما اگر به دنبال برنامه ای قوی برای توییترتان هستید همچنان بهترین گزینه برنامه ی Tweetium است.

براساس این گزارش تنها یک تجربه ی کوتاه کار با توییتر ویندوز 10 است و کاربران با نصب ویندوز 10 می توانند،این برنامه را به طور کامل تست کنند و از آن لذت ببرند.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر