شارژ بی سیم گوشی های هوشمند تمام فلز به وسیله ی تکنولوژی جدید WiPower کوالکام

شارژ بی سیم گوشی های هوشمند تمام فلز به وسیله ی تکنولوژی جدید WiPower کوالکام

کوالکام امروز از تکنولوژی شارژ بی سیم برای دستگاه های ساخته شده از فلز خبر داد. این تکنولوژی که کوالکام WiPower نام دارد، وابسته به استانداردهای شناخته شده ی Qi و PMA نیست و در عوض متکی به استاندارد شارژ بی سیم جدیدتری به نام Rezence است.

Rezence توسط سازمان A4WP توسعه داده شد که این سازمان شامل سامسونگ، اینتل، مایکروسافت، ال جی، ایسوز، موتورولا و همچنین کوالکام می شود.
این تکنولوژی به همه ی دستگاه های ساخته شده از فلز از جمله گوشی های هوشمند اجازه می دهد که به صورت بی سیم شارژ شوند و شارژ آنها با سرعت برابر یا سریعتر از دستگاه های غیر فلزی است که از انواع دیگر تکنولوژی های بی سیم استفاده می کنند. با استفاده از استاندارد Rezence، دستگاه های مجهز به تکنولوژی WiPower، بدون تماس فیزیکی نیز شارژ می شوند، در واقع در یک زمان، امکان شارژ چندین دستگاه وجود دارد.
دقیقا مشخص نیست که چه زمانی چنین دستگاه هایی وارد بازار می شوند ولی این زمان، چندان دور نیست. در حال حاضر، می توانید ویدئوی تبلیغی WiPower کوالکام را ملاحظه کنید.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر