چگونه کاشی های زنده را در ویندوز 10 حذف کنیم

چگونه کاشی های زنده را در ویندوز 10 حذف کنیم

چگونه کاشی های زنده را در ویندوز 10 حذف کنیم

ویدیویی منتشر شده است که نشان می دهد چگونه می توان کاشی های منوی استارت را حذف کرد.اگر شما هم طرفدار این کاشی ها نیستید می توانید با روش زیر این کاشی ها را حذف کنید.

1.در ابتدا،تمامی کاشی ها را از منوی استارت Un pin کنید.بر روی کاشی ها راست کلیک کنید و گزینه ی un pin را انتخاب کنید.باید برای همه ی کاشی ها انجام شود.

2.زمانی که همه ی کاشی ها حذف شدند،با موس یا ترک پد خود پنجره ی منو را به سمت چپ بکشید تا به صورت منوی کلاسیک درآید.

به همین راحتی.البته در این ویدیو برای آموزش از سرفیس پرو استفاده شده است.کاربران کامپیوتر می توانند از موس استفاده کنند.

اگر تصمیمتان عوض شد و خواستید باز هم از کاشی ها استفاده کنید،فضای منوی استارت را بزرگ کنید ،مانند حالت اولیه اش،سپس با کشیدن یا همان drag کردن برنامه ها در فضای خالی که به وجود آورده اید و یا راست کلیک کردن بر روی برنامه ی مورد نظر و انتخاب گزینه ی pin کاشی آن برنامه را در منوی استارت داشته باشید.البته انتظار می رفت در تنظیمات ویندوز 10 گزینه ای برای خاموش و روشن کردن کاشی های زنده وجود داشته باشد اما این گزینه در نظر گرفته نشده است و این کار به آسانی در ویندوز 10 انجام نمی شود.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر