تصاویر جدیدی از گوشی سامسونگ SM-W2017 ، یک گوشی پیشرفته تاشو !

تصاویر جدیدی از گوشی سامسونگ SM-W2017 ، یک گوشی پیشرفته تاشو !

سامسونگ اخیرا از گوشی گلکسی فولدر 2 ، یک گوشی ابتدایی تاشو ، در چین رونمایی کرده است با وجود این منابع خبری از این امر حکایت می کنند که این سازنده هم اکنون در حال ساخت یک گوشی تاشو پیشرفته نیز با نام سری ویرون ( Veyron ) می باشد . این محصول سه ماه پیش تیتر اغلب منابع خبری را به خود اختصاص داد و هم اکنون تصاویر جدیدی از آن منتشر شده است .

گوشی هوشمند سامسونگ SM-W2017 که جانشین مدل SM-W2016 می باشد ، به یک نمایشگر 4.2 اینچی سوپر AMOLED ، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 820 ، رم 4 گیگابایتی ، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و پورت USB نوع C مجهز می باشد .

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی مجهز به قابلیت فوکوس خودکار تشخیص حالت و فیلم برداری 4K ، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی ، اسکنر اثر انگشت ، حسگر ضربان قلب ، قابلیت های NFC و Samsung Pay اشاره کرد .

گفته شده است که سازنده کره ای در ساختن این گوشی زیبا از مدل گلکسی S7 الهام گرفته است . منابع خبری اعلام کرده اند که سامسونگ در نظر دارد این محصول را تنها در بازار های کشور چین عرضه کند . 

منبع خبر: sammobile

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر