موس و کیبوردهای شرکت "لاجتیک" برای استفاده از ویندوز 10 به روز رسانی شدند

موس و کیبوردهای شرکت "لاجتیک" برای استفاده از ویندوز 10 به روز رسانی شدند

کاربران می توانند به اپلیکیشن هایی دسترسی داشته باشند که ویژگی هایی مانند کورتانا،اکشن سنتر و برنامه های کاربردی دارند و این موس ها و کیبورد با این ویژگی ها تطابق دارند.برای محصولاتی مانند موس های MX Master Wireless که محصول کمپانی لوجتیک هستند امکاناتی در نظر گرفته شده است.

کاربران می توانند به اپلیکیشن هایی دسترسی داشته باشند که ویژگی هایی مانند کورتانا،اکشن سنتر و برنامه های کاربردی دارند و این موس ها و کیبورد با این ویژگی ها تطابق دارند.برای محصولاتی مانند موس های MX Master Wireless که محصول کمپانی لوجتیک هستند امکاناتی در نظر گرفته شده است. این ماوس از بسیاری قابلیت‎های موجود در یک ترک‎پد پشتیبانی کرده و دکمه‎های فراوانی دارد. مهمترین دکمه این محصول در زیر آن قرار گرفته است. این ماوس می‎تواند از طریق بلوتوث یا یک دانگل sync با سه کامپیوتر مختلف هماهنگ شود و این قابلیت برای کسانی که روی میز کار خود از بیش از یک کامپیوتر استفاده می‎کنند، امتیاز بزرگی به شمار می‎رود. شما تنها کافی است ماوس خود را بلند کنید یک دکمه را فشار دهید و تمام، حالا می‎توانید یک کامپیوتر دیگر را با این ماوس کنترل کنید. می‎توانید دستگاه‌های ورودی اضافی را از روی میز خود جمع کنید و از به هم ریختگی و شلوغی روی میز کارتان جلوگیری كنيد.حالا این ویژگی ها با ویندوز 10 ادغام شده است و کاربری خوبی برای حرفه ای ها به وجود می آورد و کاربران میتوانند به سادگی با یک حرکت کوچک از این ویندوز استفاده کنند.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر