مایکروسافت اسکایپ را با قابلیت های جدید 10 iOS به روز رسانی می کند

مایکروسافت اسکایپ را با قابلیت های جدید 10 iOS به روز رسانی می کند

اسکایپ جدید در راه است، اینبار با قابلیت های iOS 10

شاید در چند سال گذشته باور کردن این موضوع که بتوان مایکروسافت، اسکایپ وiOS  را در یک خبر قرار داد غیر ممکن به نظر می رسید، اما حال دیگر اینگونه نیست. به نظر می رسد که مایکروسافت اپلیکیشن پیام رسان خود را به روز رسانی کرده است و آن را با بسیاری از قابلیت های 10  iOS اما در محیط اسکایپ ادغام کرده است. 
با اضافه شدن سیری کیت تماس با دوستان در اسکایپ بسیار ساده تر شده است. قابلیت های جدید به کاربران اجازه می دهد تا نام شخصی که می خواهند با آن تماس بگیرند را بگویند. سیری از شما می خواهد که تایید کنید که مخاطب مورد نظر یافت شده یا خیر، سپس تماس را برقرار می کند. 
مایکروسافت همچنین تایید کرد که قابلیت سیری کیت را در اسکایپ برای تجارت خود نیز در تاریخ اکتبر اضافه می کند، اما تاریخ دقیق آن هنوز معلوم نیست. 
قابلیت های اضافه شده دیگر در مخاطبین اسکایپ است، که حال در خود دستگاه iOS ذخیره می شوند. ادغام مخاطبین اسکایپ در iOS تماس های ویدئویی، تماس های صوتی یا حتی پیام های کوتاه را ساده تر می کند چرا که دیگر نیازی به باز کردن خود اپلیکیشن نیست. 


همچنین توسعه دهندگان این اپلیکیشن گفته اند که از آنجایی که اسکایپ از کالکیت در 10 iOS بهره می برد، حال همه تماس های اسکایپ مانند تماس های معمولی دیده می شوند، همچنین شما می توانید با انتخاب یکی از آن ها ، پاسخ دادن اسکایپ یا تماس های معمولی از قابلیت های iOS استفاده کنید. 
درست مانند قابلیت سیری کیت، قابلیت کال کیت نیز به اسکایپ برای تجارت روی دستگاه های iOS اضافه می شود. 
طبیعتا، برای استفاده از همه قابلیت های جدیدی که مایکروسافت اعلام کرد، باید آخرین نسخه اسکایپ برای iOS را از طریق اپ استور دانلود کنید. 

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر