پیکسل و پیکسل XL در مقابل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس ؛ مقایسه عملکرد باتری !

پیکسل و پیکسل XL در مقابل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس ؛ مقایسه عملکرد باتری !

گوگل هم اکنون رسما یک تولید کننده سخت افزار است !

و نه یک سازنده ساده سخت افزار بلکه سازنده ای که توانسته دو گوشی جدید را با نام گوگل پیکسل و گوگل پیکسل XL  وارد بازار کند . 

آیا سازندگانی مانند سامسونگ ، ال جی و ... باید از ورود یک مبارز جدید به میدان که تا به حال سیستم عامل گوشی های آن ها را تولید می کرده است ، بترسند ؟ علی رغم این که گوگل در صورت تمایل می تواند موجودیت سامسونگ و ال جی  را تهدید کند ، این اپل بود که در طول مدت برگزاری کنفرانس خبری این سازنده چند بار مورد تمسخر قرار گرفت . 

عده زیادی از کاربران می خواهند بدانند که چگونه گوشی های جدید پیکسل و پیکسل XL می توانند در زمینه عملکرد باتری با گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس رقابت کنند ، به همین دلیل منابع خبری اعداد مرتبط با این فاکتور را از اپل و گوگل گرفته اند و در یک جدول در اختیار کاربران گذاشته اند ؛ از این رو شما هم اکنون می توانید به راحتی بفهمید که کدام گوشی از این نظر عملکرد بهتری دارد . به یاد داشته باشید که هر دو سازنده در برخی از موارد از تست های مختلفی برای آزمودن گوشی های خود استفاده کرده اند از این رو نباید برخی از این اعداد را مستقیما با یکدیگر مقایسه کرد . 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر