رونمایی یاهو از اپلیکیشن نیوزروم

رونمایی یاهو از اپلیکیشن نیوزروم

یاهو از اپلیکیشن نیوزروم خود که یک شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاری اخبار است رونمایی کرد.

یاهو امیدوار است که با اپلیکیشن جدید خود که جایگزین اپلیکیشن هسته ای موبایل یاهو می شود بتواند چیزی مشابه "ردیت اما برای جمعیت زیاد "ارائه دهد. نیوزروم مبتنی بر قابلیت های خبرهای اجتماعی است و به شما اجازه می دهد در مورد موضوعی اطلاعات کسب کنید و در مورد آن به گفت و گو بپردازید. 
کاربران می توانند موضوعات خود را در کنار افکار شخصی خودشان در مورد یک موضوع خاص با نام " vibes" پست کنند. کاربران دیگر وایب هایی که برایشان جذاب است را دنبال می کنند. در نهایت این پروسه امکان به اشتراک گذاری و دستیابی به اخبار اجتماعی را ایجاد می کند. 
اپلیکیشن های خبری زیادی برای iOS و اندروید موجود است.یاهو معتقد است که این پلت فرم می تواند توسط میلیون ها کاربر جهانی مورد استفاده قرار بگیرد و همه می توانند در مورد اتفاقات و اخبار نظر بدهند. 
یاهو می گوید:" ارتباط با کسانی که به مسائل اجتماعی مشابه شما علاقه مند هستند، از تیم ورزشی گرفته تا اخبار هنرمندان یا حتی سیاست کار دشواری است. بیشتر مردم به صورت منفعل شبکه های خبری را دنبال می کنند و نمی توانند نظر خود را در مورد آن به اشتراک بگذارند. " 
" این اپلیکیشن مانند ردیت اما برای جمعیت بسیار زیاد است و چیزی است که اسنپ چت و اینستاگرام روی آن تمرکز نکرده اند. این اپلیکیشن حس یک اجتماع با علایق مشابه را به ما می دهد. " 

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر