مرورگر اپرا مکس بروز رسانی شد؛ با ویژگی های جدید امنیتی ارتقاء یافته و یک اد بلاکر حرفه ای !

مرورگر اپرا مکس بروز رسانی شد؛ با ویژگی های جدید امنیتی ارتقاء یافته و یک اد بلاکر حرفه ای !

اپرا به تازگی یک مجموعه جدید از ویژگی های مختلف را برای مرورگر اندروید خود معرفی کرده است که در مقایسه با نرم افزارهای محافظت نشده آیفون امنیت بهتر و حریم استوار تری را در اختیار کاربران می گذارد. از قرار معلوم این سازنده می خواهد این ویژگی های جدید را در طول چند روز آینده در قالب یک نسخه جدید از مرورگر اپرا مکس در اختیار کاربران قرار دهد.

مهمترین ویژگی این بروز رسانی قابلیت جالب پرایوسی مد " privacy mode " می باشد که کاربران را قادر می سازد تا حریم خصوصی خود را تقریبا در دامنه تمام نرم افزارهای نصب شده بر روی یک گوشی اندروید ارتقاء بخشند . 

اپرا در خلال مطالبی که در مورد این بروز رسانی منتشر کرده در مورد سیاست مشکوک اپل در زمینه حفاظت از حریم خصوصی کاربران گفته است که این سازنده در طول چند سال گذشته سر و صدای زیادی  را در مورد حریم خصوصی و امنیت اطلاعات کاربران گوشی های آیفون به پا کرده است با وجود این هنوز هیچ اقدامی از طرف این شرکت در مورد رفتار نادرست نرم افزارهایی که این حریم را به خطر می اندازند، صورت نگرفته است.

خبر خوب این است که اپرا توانسته روشی را پیدا کند که به واسطه آن از بدرفتاری نرم افزارهای اندروید و دنبال شدن کاربران به وسیله آن ها جلوگیری سازد به این ترتیب که قابلیت پرایوسی مد اپرا مکس نشان می دهد که کدام یک از نرم افزارهای نصب شده بر روی گوش اندروید شما خوب و کدام یک بد می باشد و اطلاعاتتان را برای شرکت های واسط ارسال می کند. 

این سازنده علاوه بر این یک اد بلاکر را نیز به مرورگر خود اضافه کرده است، قابلیتی که مثل یک فیلتر عمل می کند و کاربر را قادر می سازد تا پیام های تبلیغاتی دنبال کننده حالت پرایوسی مد مرورگر اپرا مکس را مسدود سازد و در واقع شما را از شر وب سایت ها و نرم افزارهای تبلیغاتی رها می سازد.

کاربران علاوه بر این می توانند به کمک پرایوسی مد تنها با فعال کردن یک کلید نرم افزاری داده های نرم افزارها و علاوه بر این ترافیک جست و جو شده وای فای خود را نیز رمز گذاری کنند. داشتن یک امنیت و حریم خصوصی بهتر در شبکه های وای فای عمومی مزیت بسیار خوبی می باشد که همه کاربران به آن ها نیاز دارند.

اگر که نرم افزار مرورگر اپرا مکس را بر روی گوشی خود نصب نکرده اید هم اکنون می توانید آن را به طور رایگان از گوگل پلی استور دانلود نمایید. به احتمال زیاد اپرا تا به حال ویژگی های جدیدش را به نرم افزار محبوبش اضافه کرده است. 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر