فایل‌های گوگل درایو را با کوییک اکسس برای اندروید سریع‌تر پیدا کنید.

فایل‌های گوگل درایو را با کوییک اکسس برای اندروید سریع‌تر پیدا کنید.

با کوییک اکسس هوشمند، حال خیلی راحت تر می توانید فایل های گوگل درایو را بیابید.

هوش مصنوعی در آینده نزدیک به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل می‌شود. همین الان هم گوگل قابلیتی را معرفی کرده است که فایل مورد نظر شما را حتی قبل از آن که چیزی تایپ کنید پیش بینی می‌کند. در حال حاضر فقط به جی سوئیت برای اندروید محدود می‌شود، اما انتظار می‌رود که در آینده نزدیک بیشتر گسترش یابد.
شاید با جی سوئیت آشنایی نداشته باشید چون هنوز خیلی از زمانی که گوگل اپلیکیش تجاری خود را با نامی جدید منتشر کرده نمی‌گذرد. جی سوئیت شامل بسته نرم افزاری یک پارچه ازجمله درایو، اسناد، اسلایدها، تقویم‌ها، صفحات گسترده ، هنگ اوتس و غیره می‌شود و قطعا بهتر از گوگل اپس فور ورک می‌باشد. قابلیت‌های جدیدی که مبتنی بر هوش مصنوعی هستند همیشه بهتر عمل می‌کنند.
قابلیت کوییک اکسس برای اندروید زمان لازم برای یافتن فایل مورد نظر خود نیاز دارید را نصف می‌کند. فایل‌های مرتبط در قسمتی بالای درایوتان نمایش داده می‌شوند. به جای این که به فایل‌های درایوتان بروید، کافی است که فایل مورد نظر را که در کوییک اکسس دیده می‌شود انتخاب کنید.
کوییک اکسس برای اندروید فایلی که می‌خواهید را با تحلیل فعالیت‌های پیشین شما پیش بینی می‌کند. این قابلیت همچنین الگو همکاری شما را با همکارانتان در سراسر اپلیکیشن جی سوئیت درمیابد. کوییک اکسس با نشانه‌های رفتاری و فعالیت‌های روزانه مانند جلسات تیمی و یا بررسی پیش بینی صفحات گسترده به مرور زمان هوشمندتر می‌شود.
پیش بینی‌های هوشمندانه
کارهای پیش پا افتاده این روزها با هوش ماشینی ساده‌تر شده‌اند. برای مثال، گوگل کلندر ( تقویم) به صورت هوشمند برای شما برنامه ریزی می‌کند. در گوگل شیتس با پردازش زبان طبیعی برای تبدیل سؤال‌های کاربران به فرمول از زحمت تایپ کردن فرمول‌ها به شدت می‌کاهد
البته هنوز مایکروسافت آفیس در رتبه اول قرار دارد اما مجموعه اپلیکیشن های گوگل با بسته نرم افزاری با کاربرد پذیری مشترک روز به روز قوی‌تر می‌شود. رقابت هوش مصنوعی بین مایکروسافت آفیس و گوگل نیز جبهه جدیدی است!

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر