سی گیت هارد اکسترنالی را مخصوص Xbox One تولید نموده است

سی گیت هارد اکسترنالی را مخصوص Xbox One تولید نموده است

سی گیت هارد اکسترنالی را مخصوص Xbox One تولید نموده است


ایکس باکس های 1 از نظر اندازه بسیار محدود هستند، تنها 500 گیگابایت اندازه ی ذخیره سازی ایده آلی برای بازی های جدید نیست، چراکه حجم این بازی ها بدون پچ هایشان و یا بدون نصب هرگونه DLC، به سادگی از 30 گیگا بایت بیشتر می شود. به همین دلیل مایکروسافت به این مساله ی بغرنج توجه نموده و نسخه های یک ترابایتی از ایکس باکس یک را که می تواند بازی های بزرگ را بهتر مدیریت نماید، وارد بازار نموده است.
مایکروسافت و سی گیت برای افرادی که مشکلات مربوط به میزان حافظه دارند، شاید فقط به دلیل کتابخانه ی بزرگ بازی هایشان، همکاری ای را آغاز نموده است تا هارد اکسترنالی با برند سی گیت و مخصوص Xbox تولید نمایند.
این محصول جدید با نام "درایو بازی برای Xbox" و دارای فضایی ذخیره سازی ای معادل دو ترابایت است که به صورت ویژه برای Xbox One و Xbox 360 تولید شده است. با وجود اینکه مایکروسافت می خواهد که این دستگاه را به عنوان تنها درایو خارجی ای که برای Xbox one تولید شده است معرفی نماید، طولی نخواهد کشید که افراد این درایو را بر روی PC اجرا نماید.
زمانی که این درایو را به کنسول خود متصل نمایید، به عنوان درایو دومی برای بازی ها نشان داده می شود، پس از همان ابتدا فضای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت. هم اکنون می توانید این درایو بازی را با قیمت 99 دلار آمریکا تهیه نمایید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر