سیستم کنترل خانگی HomeSeer در حال حاضر با سنسورهای شرکت فایبرو کار می‌کند.

سیستم کنترل خانگی HomeSeer در حال حاضر با سنسورهای شرکت فایبرو کار می‌کند.

سیستم کنترل خانگی HomeSeer در حال حاضر با سنسورهای شرکت فایبرو کار می‌کند.

اما درحال حاضر این دستگاه در تمام ایالت‌ها در دسترس است و علاوه بر این با یکی از سیستم‌های محبوب و پرطرفدار کنترل خانگی سازگار است.
اخیراً شرکت فایبرو برای سه مدل از سنسورهای تولیدی همین شرکت، قابلیت سازگاری با سیستم کنترل خانگی HomeSeer تعبیه کرده است. در آینده هشت مدل جدید دیگر از دستگاههای ساخت این شرکت به جمع این سه مدل خواهند پیوست.
از جمله‌ی این دستگاههای جدید میتوان به سنسور تشخیص حرکت اشاره کرد. این دستگاه شامل حسگر حرکتی، دما، روشنایی و نور و شتاب میشود. قیمت این دستگاه 59.99 دلار است.
حسگر مدل FGFS101 از پروتکل ارتباطی Z-Wave استفاده می‌کند تا در مناطقی که آب نشت کرده و یا کشف شده است، فرمان ارسال کند. این دستگاه هم قادر است با سیستم کنترل خانگی همکاری کند تا زنگ هشدار را به صدا درآورد و یا پیام اخطار ارسال کند و یا سایر دستگاههایی را که با همین پروتکل کار میکنند، فعال سازد.قیمت این دستگاه 59.99 دلار است.
حسگر در و پنجره‌ی ساخت شرکت فایبرو در سایز کوچکی طراحی و ساخته شده است، اما به راحتی میتوان در محل مورد نظر آن را نصب کرد. این حسگر در هفت رنگ مختلف تعبیه شده است تا انتخاب را متناسب با دکوراسیون منزل، راحت سازد. این حسگر نیز میتواند با سیستم کنترل خانگی سازگار شود و امکان مانیتور در و پنجره‌ها را فراهم سازد.قیمت این دستگاه 49.95 دلار است.
به گفته‌ی مدیر شرکت فایبرو، با فراهم‌کردن امکان سازگاری سنسورهای این شرکت با یکی از محبوبترین سیستم‌های کنترل خانگی، باعث شده است که قابلیت‌ها و طراحی‌های منحصر به فرد این حسگرها در سطح جهانی معرفی شود.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر