آیا سرفیس فون بالاخره وارد بازار می شود؟

آیا سرفیس فون بالاخره وارد بازار می شود؟

تصاویر و جزییات منتشر شده که اینطور می گویند...!

مدت زمان زیادی است که شایعه های مختلفی در مورد عرضه سرفیس فون (Surface Phone) شنیده می شود و حال با وجود این که سیستم عامل ویندوز در حال کشیدن آخرین نفس هایش در دنیای گوشی های همراه می باشد، باز هم جزییاتی در مورد محصولاتی با نام سرفیس توسط ردموند منتشر شده است؛ این جزییات از این امر حکایت می کنند که سرفیس فون بالاخره وارد بازار می شود.

عکس های جدید منتشر شده توسط ایوان بلس ، منبع معروف توییتری (@evleaks)، به یک گوشی بزرگ تعلق دارند که ظاهرا یک ویندوز 10 موبایل می باشد. طبق گفته های بلس، مایکروسافت در ساخت این محصول از یک پردازشگر اینتل که در ساخت لپ تاپ به کار می رود استفاده کرده است از این رو می توان انتظار داشت که این گوشی هوشمند قدرت بسیار زیادی داشته باشد. 

بلس به دلیل ارائه اطلاعات دقیقش شهرت فراوانی دارد و تا به حال گوشی های بسیار زیادی را قبل از عرضه شدن در بازار مورد بررسی قرار داده است از این رو می توان به گفته های او اطمینان کرد و گفت که مایکروسافت واقعا در حال ساختن چنین دستگاهی می باشد. پیام های منتشر شده توسط بلس در توییتر علاوه بر این بیانگر این مطلب هستند که تصاویر منتشر شده به یک گوشی مفهومی تعلق ندارند بلکه متعلق به یک محصول ساخته شده می باشند که در آینده ای نزدیک وارد بازار می شود.

در داخل سرفیس فون ...!

آیا این گوشی هوشمند همان محصول حرفه ای و زیبایی می باشد که شایعه های منتشر شده توسط منابع خبری آن را توصیف می کنند؟ آخرین بار شنیده شد که مایکروسافت می خواهد سرفیس فون را در سه مدل برای پاسخ دادن به نیازهای کاربران تاجر، عادی و حرفه ای وارد بازار کند. 

با وجود این هنوز هم سوالات زیادی در مورد این گوشی هوشمند بی پاسخ مانده است؛ برای مثال هنوز مشخص نیست که دقت صحت این تصاویر چقدر می باشد و علاوه بر این هنوز معلوم نیست که ردموند می خواهد گوشی هوشمند جدیدش را به یک نسخه واقعی از سیستم عامل ویندوز 10 مجهز کند و یا این که می خواهد نسخه مخصوص گوشی همراه این سیستم عامل را بر روی آن نصب می کند؛ هرچند که با توجه به شایعه های منتشر شده در زمینه استفاده از یک پردازشگر اینتل لپ تاپ در ساخت گوشی جدید می توان انتظار داشت که سرفیس فون با یک سیستم عامل واقعی ویندوز 10 وارد بازار شود. 

خوشبختانه مایکروسافت گفته است که اوایل سال 2017 گوشی جدیدش را وارد بازار می کند و به این نحو به همه این سوالات پاسخ می دهد؛ البته این احتمال هم وجود دارد که ردموند تا فصل بهار آینده که بروز رسانی جامع جدید ویندوز را عرضه می کند و نسل جدید پردازشگرهای کبی لیک (Kaby Lake) اینتل هم وارد بازار می شود، نسبت به عرضه گوشی جدیدش تعلل کند. 

منبع خبر: techradar

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر